Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sylke

Sylke

25-11-2019 om 17:44

iPhonevraag

Wie kan mij helpen?

Ik heb een iPhone 8 en ik wil hem als wekker gebruiken. Verder wil ik dat hij 's nachts geen geluid maakt en niet oplicht.

Maar als ik hem op Niet storen / nachtstand (met het maantje) zet licht hij toch op, terwijl hij wel op vergrendeld stond.
Ik weet niet precies waarbij ('s nachts niet helemaal scherp), maar raar vind ik het wel.

Iemand een idee?

rode krullenbol

rode krullenbol

25-11-2019 om 17:52

Geen idee - want geen iPhone-bezitter - , maar ...

Je zou kunnen uitproberen of het verschil maakt als je de Wifi uitzet.

Doenja

Doenja

25-11-2019 om 17:56

Vliegtuigstand

En als je hem in vliegtuigstand zet?

Sylke

Sylke

25-11-2019 om 18:28

Gek

Het is echt gek, want bij Niet storen (dat staat bij dat maantje) staat:
Als Niet storen is ingeschakeld, worden gesprekken en meldingen stilgehouden.

Maar het licht dus wel op, ook al staat de mobiel vergrendeld.

Wifi uitzetten zou inderdaad kunnen helpen, maar dat is weer erg onhandig om andere redenen, dus ik hoop dat iemand nog een idee heeft of dat een combi van Niet storen en Vliegtuigstand voor rust (qua oplichten) zorgt.

Yaron

Yaron

25-11-2019 om 18:49

Op z'n kop

Je kunt de iPhone toch op z'n kop leggen, dan heb je geen last van de lichten. Ik heb zelf nooit geluid aan op m'n iPhone en als ik hem op niet storen zet komt er volgens mij niks binnen op het hoofdscherm.

Lente

Lente

25-11-2019 om 19:02

Ik zie ook een knop met: dim toegangsscherm

Die heb ik nog nooit gebruikt, maar het zou kunnen dat je het probleem daarmee oplost.

Ik leg de telefoon als ik ga slapen op de kop. Als ik nog wakker ben, maakt het me niet uit of ik een telefoontje of iets anders zie binnenkomen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.