Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ipod shuffle hulp nodig

Helemaal blij met mijn nieuwe ipod shuffle van mp. Leek mij geweldig met het hardlopen ed.Kwam nieuw uit het doosje, echt nooit wat mee gebeurd.
Helaas gaat er ergens iets mis?
Als ik het kabeltje aansluit om muziek erop te zetten geeft mijn computer geen enkele blijk van herkenning. Er gebeurt niks. Op de laptop van mijn dochter wordt er wel gereageerd maar hoe krijg ik nou muziek gedownload van mijn computer naar de ipod. Wat doe ik in vredesnaam verkeerd of komt mijn computer uit het jaar 0 en is deze apparatuur veel te modern.
Ik ben dus een echte digi-beet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

13-05-2010 om 12:08

Itunes

Om je muziek te beheren op een ipod shuffle heb je het programma itunes nodig. Dat moet dan op je pc staan. Normaal gesproken gaat je computer vanzelf itunes downloaden en installeren alsje je ipod voor het eerst aansluit,maar kennelijk is dat bijjou niet gebeurd. Probeer anders even zelfitunes te installeren (kan ook op een windows pc) en probeer het dannog eens.

(sorry mijn spatiebalk blijft af en toehangen)

j@comijn

j@comijn

13-05-2010 om 16:01 Topicstarter

Itunes staat al op de computer

al jaren, op de laptop van mijn dochter pakt hij het idd ook gelijk maar op mijn computer doet hij nog steeds niks. Iemand vertelde mij vanmorgen dat het aan de usb aansluiting zou kunnen liggen.Computer is uit het jaar 0(zo'n 10 jaar oud)

Noor

Noor

13-05-2010 om 22:29

Dochter

1. test usb-poort met ander app. bijv usb-stick
2. probeer via start - configuratiescherm - hardware het systeem te laten zoeken naar nieuwe hardware
3. kijk bij start- rechtermuis deze computer - beheren - apparaatbeheer - of er gele uitroeptekens staan - zo ja dan is er ergens iets niet goed geinstalleerd. Je kunt met rechtermuisknop installatie ongedaan maken en pc opnieuw opstarten, ook dan gaat de hardwarewizard proberen eea opnieuw te installeren.
Herinner me dat 't op PC van dochter hier (ook uit het jaar 0) een enorm gedoe was, weet helaas niet meer hoe ik dat toen opgelost heb. Zat bij haar geloof ik toch ergens in de itunes, je kunt ook nog die proberen opnieuw te installeren.

j@comijn

j@comijn

14-05-2010 om 12:52 Topicstarter

Tis het proberen waard

Het alternatief is een nieuwe computer kopen. Vanmorgen even geïnformeerd naar de prijs.
Als het dus anders kan graag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.