Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mari

Mari

04-05-2012 om 16:31

Is psp hetzelfde als corel paint shop photo pro?

Hallo

in mijn zoektocht naar een goede foto editor heb ik corel paint shop photo pro geúpload, de 30-dagen versie dan. Is dit hetzelfde als paint shop pro? ik vind het nog niet echt lekker werken.

groet, Mari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

04-05-2012 om 20:09

Paint Shop Pro is in 2004 door de Corel cooperation gekocht.
Zelf heb ik er geen ervaring mee. Vroeger heb ik wel met Corel Draw gewerkt, maar ik vond Adobe toch beter.

ody

ody

04-05-2012 om 20:34

Psp

Is het zelfde als corel. Elk jaar komt er een nieuwe versie uit. Zelf vind ik de versie van 2009 het fijnste werken. Ik heb ook met adobe gewerkt maar vind die wat ingewikkelder. Tis een kwestie van smaak en gewenning. De een zweert bij abode de ander bij paint shop pro. Jekunt veel dingen zoals maskers, filters en lessen ed. vinden op internet voor psp.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Primavera

Primavera

04-05-2012 om 20:53

Alternatieven

Behalve Adobe en PSP, kun je ook nog Xara of Gimp proberen. De laatste is gratis en van Xara zal er ook wel een trial-versie zijn.

Mari

Mari

04-05-2012 om 23:23

Bedankt

ik zal er nog wat dieper induiken. En zouden jullie ook even willen kijken naar mijn vraag hieronder over iPiccy?

bvd

Sjansje

Sjansje

05-05-2012 om 00:16

Picasa

Ik weet niet of het programma hetzelfde is en of de functies hetzelde zijn, maar bij de laatste update van Picasa kun je ervoor kiezen je foto's in Picknick te bewerken.
Misschien een tip???

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.