Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

K. Dootje

K. Dootje

02-01-2012 om 14:14

Kindle

Graag hoor ik van oo'ers met een Kindle wat jullie ervan vinden. Is het zo handig als internet beweert? Dochter wil er graag eentje en ik vind de prijs betaalbaar. Daarbij ben ik wel fan van amazon, koop online boeken die op de ereader van vriend kunnen mits omzetten maar die ereader is nogal zwaar.

Maar hoe is hij dus echt in het gebruik?

Op oudere reviews vind ik vaak dat niet alle bestanden kunnen maar vandaag de dag kan je toch bijna alles omzetten? Meestal download ik toch de versie eerst via de snelle verbinding op pc, ik hoef niet op de markt bij een pint een nieuw boek te kunnen kopen

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
K. Dootje

K. Dootje

02-01-2012 om 14:22

Okeey

Net hierboven al wat meningen gevonden dus. Via zoeken had ik niet alle antwoorden gezien.

Of zouden jullie wachten tot de kindle fire uit is hier?

Bendeguz

Bendeguz

02-01-2012 om 20:52

Niet gedaan

Ik heb niet gekozen voor een Kindle. Hij is in de VS 79 dollar (met reclame, maar dat zou ik prima vinden) en als je 'm naar NL laat sturen (kan alleen vanuit de VS) komt hij op 123 euro totaal. Voor dat geld heb ik er eentje van een ander merk in NL gekocht. Voor het geval er iets mis is is dat toch wel handiger.

Tel daarbij op de andere bekende nadelen van Kindle (vast zitten aan Amazon-formaat, big brother, etc). Alleen als je relatief veel pdf's leest zie ik meerwaarde van een Kindle. Overigens is iedereen met een Kindle daar wel heel tevreden over. Met het apparaat zelf is dus niks mis

K. Dootje

K. Dootje

03-01-2012 om 20:56

Bedankt

Ik ga dus verder kijken naar wat er in eigen land te krijgen is. Dochter droomt van een Kindle maar een ander naamkaartje zal niet uitmaken als het maar lectuur is vermoed ik.

Veel leesplezier!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.