Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

lukke

lukke

02-02-2010 om 23:06

Laptop voor spelletjes?

Mijn dochter van vier speelt vaak spelletjes op de laptop van mij of mijn man. Nu wil ze voor haar vijfde verjaardag heel graag een eigen laptop. Is dat slim, of kan ik dan beter een spelcomputer voor haar kopen en zo ja: welke?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

03-02-2010 om 07:48

Ehhh

Een laptop kopen voor een kind van 5? Lijkt me wat overdreven. Is toch prima om af en toe een spelletje op de pc van papa of mama te doen?

Een Nintendo DS is ook erg leuk op deze leeftijd en kan overal mee naar toe. Maar dat vind ik persoonlijk ook een belachelijk duur cadeau voor een verjaardag maar da's mijn persoonlijke mening

Stenna

Stenna

03-02-2010 om 11:09

Nou dan

maar even zelfde vraag voor mijn veel oudere kind. Die gamed nu op onze desktop. Wil ik niet meer, veel te lastig, hij moet maar op een eigen laptopje. Maar kun je op een laptop wel goed gamen? Niet te klein, snel genoeg, etc? En die is dan ook nog wireless natuurlijk (desktop hangt gewoon vast op de kabel), is zo'n verbinding snel en stabiel genoeg om te internet-gamen? (de wireless verbinding is bij ons uberhaupt erg instabiel, maar dat is een ander probleem, hoewel suggestie hier ook welkom zijn).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.