Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Leuke Ik leer lezen apps

Zoon (bijna gr 2) kent alle letters en is hier erg mee bezig. Ook vindt hij spelen op de iPad erg leuk (wie niet?). Ik ben op zoek naar een leuke Ik Leer Lezen app zodat hij daarmee spelenderwijs aan de slag kan. Bijna alles is betaald, geen probleem, maar dan wil ik wel gelijk een goede kiezen. Wie heeft tips?

krin

krin

26-06-2014 om 11:48

Geen ervaring

maar ik weet dat deze schrijfster er erg mee bezig is, dus misschien kun je dat als beginpunt van je zoektocht gebruiken: http://www.rianvisser.nl/portfolio/apps/

gonniegans

gonniegans

26-06-2014 om 20:58 Topicstarter

Dank!

Ik ga gelijk kijken!

Bijna klaar

Hi,

Wij zijn een app aan het ontwikkelen waarmee we kinderen kunnen leren lezen en schrijven. De software leert zelfs op wat voor een manier het kind leert en zal automatisch voor ieder kind een persoonlijk curriculum samenstellen waardoor de kind volledig op de voor hem beste manier kan leren.

Als het je interessant lijkt kan ik je uitnodigen voor het testprogramma waarmee je gratis toegang krijgt. De ervaringen van de eeste gebruikers en de input van de ouders zijn voor ons namelijk enorm belangrijk om het te verbeteren en optimaliseren.

Contact mij anders even via [email protected]

Geniet van de zomervakantie in ieder geval,

Groet,
Thomas

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.