Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Miekemieke

Miekemieke

17-05-2019 om 16:23

Leuke spellen voor volwassenen op de switch

Vanwege een bepaald spel ga ik een nintendo switch aanschaffen, dat spel is absoluut niets voor mijn man. Nu ben ik op zoek naar leuke spellen die ik met hem samen kan spelen maar ik kom er niet uit.
Het moet geen kinderachtige animatie zijn, er moet vaart in zitten, beetje functioneel geweld is geen bezwaar, het moet ook niet al te ingewikkeld zijn en ook niet te verslavend.

Is hier iemand die hier een beetje thuis in is?

Miekmieke

Miekmieke

18-05-2019 om 15:07

Alain

Bedankt voor je reactie maar tegenwoordig betaal ik overal netjes voor. Weet je toevallig een leuk spel zonder kinderachtige animatie en met veel vaart?

Ook Switchfan

Ook Switchfan

18-05-2019 om 19:06

Hahaha leuk

Ik heb onlangs ook een Switch gekocht. Eigenlijk voor de kinderen, maar tot iedrs verbazing zit ik er het meeste op.

Ik speel nu Yoshi. Voldoet denk ik niet helemaal aan je wensen.
Jongste speelt nu Pikachu go en oudste Zelda.

Ik lees graag mee.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

18-05-2019 om 19:19

Mario

Supermario blijft het leukst. Op onze oude wii hadden wij Anno, daar was ik nogal verslaafd aan. Maar ik weet niet of dat op de nieuwere consoles ook kan.
Volgens mij barst Nintendo van de kinderachtige animaties.
Heel anders dan de ps4

mirreke

mirreke

19-05-2019 om 11:39

Jaaaa Mario

blijft leuk!

Miekemieke

Miekemieke

19-05-2019 om 12:56

Bedankt

voor de suggestie's, Yoshi lijkt mij leuk maar niet geschikt voor met mijn man. Let's go Pikachu komt er sowieso vanwege mijn hobby. : - )
Bij Mario zag ik ook kart en tennis, denk dat dat wel geschikt is.

spellen

Zelda breath of the wild is een mooi spel.
Als je echt wat meer volwassen wilt zou je eens naar Doom kunnen kijken of Mortal Combat. Skyrim is ook op de switch of Final Fantasy. Verder schijnen mannen fifa leuk te vinden

Ik vind zelf splatoon 2, mario kart, mario party en mario odyssey erg leuk!

Ankie

Ankie

29-05-2019 om 10:11

Op fb is er een groep gamemamas

Er komen een hoop nieuwe games aan voor de switch...
Kijk eens op de site van Gamemania
Voor een goede indruk van games maar een account aan op Twitch.tv daar word van alles gestreamd en kun je eventueel vragen stellen aan de gamer

Nadine<3

Nadine<3

05-07-2019 om 11:01

Crash Team Racing

De game Crash Team Racing Nitro-Fueled voor de Nintendo Switch is wel heel erg leuk en lekker snel als je daarnaar op zoek bent Met 'kinderachtige animaties' valt er bij de Nintendo Switch alleen best wel veel af. Voor de PlayStation 4 of Xbox One zijn er iets meer volwassen spellen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.