Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Lg shine kan niet op internet

Op één of andere manier "pakt" ie niet de door mijn provider gesmste instellingen. (Het lijkt ook alsof die sms niet helemaal goed is aangekomen- heb al drie keer overnieuw ook laten sturen-) Dit is een oud mobiel van één van mijn kinderen, zou het daaraan kunnen liggen? Ik heb al van alles geprobeerd, ook handmatig dus. Gelukkig kan ik er wel mee bellen, maar ja toch zonde van mijn internet abonnement.

Gr. Poezie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rob

Rob

10-02-2011 om 09:23

Welke provider heb je?

Meestal kan je op de site van de provider de instellingen vinden om ze handmatig in je telefoon te zetten.
Rob

Poezie

Poezie

10-02-2011 om 09:37 Topicstarter

Rob

Ik zit bij Ben. Daar heb ik al gekeken, en heb de instellingen al geprobeerd. Echter het menu van de telefoon lijkt ook wat anders te zijn. Maar heb je enig idee waarom de telefoon de sms met instellingen niet goed lijkt te ontvangen?

Gr. Poezie.

Rob

Rob

10-02-2011 om 20:47

Kijk eens bij volgende links

Poezie, geen idee waarom het sms instellen niet lukt, Ben kent duidelijke je toestel niet. Kijk eens op de volgende link voor de instellingen.
http://www.ben.nl/vragen/diensten/internet/vraag-21/wat-zijn-de-instellingen-voor-mijn-mobiel-voor-internet-met-mijn-sim-only-abonnement%3f.html
Voor hulp bij het instellen van je toestel kijk dan op
http://toestelhulp.t-mobile.nl/#/LG/KE970-Shine/Internet/Handmatig-instellen/1
Hopelijk lukt het hiermee, suc6
Rob

Poezie

Poezie

14-02-2011 om 12:17 Topicstarter

Rob

Bedankt voor de linkjes, heb de aanwijzingen opgevolgd. Helaas nog geen positief resultaat. Ik heb maar weer eens een sms naar ben gestuurd ("ben" naar 1300), daarmee zou ik een sms/ mms terug moeten krijgen met de juiste instellingen. Die is ie nu aan het binnenhalen, maar dat duurt al een eeuwigheid. Het is net of er iets in de software cruciale bestandjes tegenhoudt. Heb je enig idee waar dat door zou kunnen komen?

gr. Poezie.

Rob

Rob

14-02-2011 om 19:33

Ben ken ik verder niet

Dus helaas kan ik je daar niet mee verder helpen, heb hier ook een toestel waarbij ik handmatig moet instellen van mijn provider, omdat het toestel niet herkend werd, vandaar dat ik de linkjes kon vinden via google, wist al hoe te zoeken
suc6, ander klantenservice eens bellen als het niet lukt, ze moeten het toch wel weten wat je waar moet invullen
Rob

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.