Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mac sneltoets handtekening toevoegen

Wie weet (of kan beter zoeken) met welke sneltoetscombinatie ik een handtekening kan toevoegen in Outlook op een Mac?
Als ik google, dan vind ik alleen hoe je een handtekening moet maken, maar dat wist ik al.

Sas

Sas

27-06-2019 om 13:26

Sneltoets zit in balk van sneltoetsen

Tenminste als ik kijk bij mij. Ik klik op : nieuwe email.
En dan staat bovenaan de optie handtekening. Kwestie van klikken op de gewenste handtekening

Maar zo simpel zal je vraag niet zijn denk ik 😀

Fanny

Fanny

27-06-2019 om 17:55 Topicstarter

Inderdaad Sas

Zo simpel is het antwoord inderdaad niet 😃

Het gaat me om de sneltoetscombinatie. Ik wil dus juist niet klikken. Dus cmd+iets en dan verschijnt de handtekening in de mail. Ik ben slechtziend en doe zoveel mogelijk met sneltoetsen omdat ik de muisaanwijzer niet goed kan vinden. Daar zijn inderdaad ook weer oplossingen voor (groter maken), maar ik wil zo graag een hele mail maken zonder muis.

Nu moet ik elke keer alleen voor de handtekening de muis pakken. Omdat ik uit een aantal mailboxen mail, kan ik ook geen standaardhandtekening erin zetten.

Jasmijn

Jasmijn

27-06-2019 om 19:35

zou dit kunnen?

Ik heb wel een mac maar gebruik -mail- en geen outlook. Ik doe veel met het programma TextExpander. Dan kan je zelf sneltoetsen verzinnen, zou dat niet iets zijn? Ik weet niet of TextExpander nog te downloaded is (het was gratis) maar er zijn misschien nog andere soortgelijke programma's.
Dan verzin je voor iedere mailbox de handtekening met een eigen lettercode

Fanny

Fanny

27-06-2019 om 20:42 Topicstarter

bedankt Jasmijn

Ik kon TextExpander niet vinden, heb wel een interessant blog erover gelezen, en heb twee andere gratis programma's gevonden. Die ga ik eerst even onderzoeken. Het blog legde het goed uit met duidelijke voorbeelde, precies wat ik wilde.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.