Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Appeltje

Appeltje

14-10-2018 om 13:17

Macbook pro met zwart scherm

Ik heb van iemand een Macbook pro uit 2007 gekregen. Nu deed de eerste keer het scherm wel maar toen ik een maand later tijd had om mij er in te verdiepen, had ik een zwart scherm.
Je hoort hem draaien maar er is geen beeld. Ook geprobeerd met een extra monitor maar daar kwam de melding 'no signal'.
Wat zou ik kunnen doen?

Jasmijn

Jasmijn

14-10-2018 om 20:57

mac helpdesk

Ik zou het even niet weten, maar je kunt een mac helpdesk bellen, dan krijg je telefonische hulp, ook laten ze je dan op een speciale manier opstarten(dan moet je een aantal knoppen tegelijk ingedrukt houden terwijl je opstart) Je krijgt wel goede hulp vind ik. Betaling gaat via je iets hogere telefoonkosten. Als je erop googled vind je ze wel (oranje logo) ik ben er erg tevreden over.

Pinnetje misschien?

Hoewel dit filmpje erover gaat hoe Apple mensen een poot wil uitdraaien, wordt er ook in uitgelegd dat een zwart scherm kan komen doordat een pinnetje is verbogen dat het scherm met de onderkant verbindt. Misschien is dat bij jou ook aan de hand. Je zou natuurlijk altijd bij Apple in de winkel kunnen vragen of ze dat nakijken in plaats van je zeggen dat je een nieuwe moet kopen.

https://www.wimp.com/apple-store-quotes-customer-1200-to-fix-one-bent-pin-in-their-macbook/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.