Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

P

P

16-01-2012 om 19:34

Mobieltje oudste

Vanaf het begin hebben we problemen met het mobieltje van oudste, hij ontvangt niet elk smsje.

We hebben het op verschillende manieren getest en we zijn terug gegaan naar de winkel. Die heeft geadviseerd de hele telefoon te resetten (of hoe heet het, dat alles eruit en eraf is, alle telefoonnummers etc) maar vandaag had zoon weer mijn smsje niet gekregen.

Eerst dachten we dat het komt omdat hij de telefoon uit heeft staan maar nu denken we dat hij te weinig opslagruimte heeft voor smsjes. Ik kreeg kort een melding die daar op wees (onvoldoende ruimte voor opslaan ofzo...).

Het rare is dat Pman zag dat hij iets van 650 kb opslag had en mijn telefoon (die laatst over de 100 smsjes had opgeslagen) er maar 40 heeft?

Iemand nog een idee? Anders gaan we weer terug naar de winkel maar ja dan sturen ze de mobiel op en heeft zoon helemaal niets tijdelijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

16-01-2012 om 21:50

Opsturen

Ik heb vanaf donderdag wel tijdelijk een (roze) Nokia te leen

Simkaart

kan het zijn dat d telefoon de tekstberichten opslaat op de simkaart i.p.v. In het eigen geheugen?
Simkaart zit snel ol als je daar gegevens naast telefoonnummers op zet.
Daarnaast: regelmatig inbox schoonmkaken.

Hombre

Hombre

18-01-2012 om 09:24

Nog een testje

Wissel de simkaart van jouw telefoon eens om met die van je kind. Zend weer 10 smsjes naar hetzelfde numer. Komen ze nu (op jouw telefoon) wel aan? Nee? Dan zit het probleem waarschijnlijk niet in de telefoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.