Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-04-2010 om 08:53
Als ZZP-er kreeg ik een aardig aanbod van Ziggo om over te stappen naar kabel televisie-telefoon-internet. Ik wil eigenlijk wel af van mijn oude zooi, want ik heb nog steeds ISDN en ADSL, omdat ik maar niet van die ISDN af kan komen via KPN. Al mijn klanten hebben natuurlijk mijn KPN mailadres en dat zou dan veranderen. Nou heb ik ook een eigen website met bijbehorende mailadressen, en die zou ik dan willen gebruiken.
Volgens Ziggo kan alles, maar ja, die willen natuurlijk verkopen. Het mag absoluut niet mis gaan, dan raak ik klanten kwijt.
Het voordeel is natuurlijk dat ik straks minder betaal. Maar wat de nadelen zijn kan ik niet goed overzien. Wie helpt?
31-05-2010 om 22:33
Wauw...
dat soort mensen zorgen wel echt voor een positief beeld van een call-center....
01-06-2010 om 00:46
Zeer onbeschoft
Als je met een klant in de clinch ligt hou het dan wel netjes, vind ik.
En toch... wat klanten zich tegen medewerkers veroorloven is soms ook vreselijk. Dat hoor je alleen nooit. Een klant zal nooit opbiechten dat hij een medewerker een 'domme koe' heeft genoemd, of iets dergelijks.
Maar goed, laten we hier verder geen callcenterdraadje van maken