Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tippylee

Tippylee

08-01-2012 om 16:06

Nieuwe gsm : htc of samsung?

Ik vind het erg moeilijk om een keuze te maken, dus wilde ik van htc en samsung gebruikers weten hoe bv. de ervaringen zijn met deze merken.
Ik twijfel tussen de htc rhyme en de samsung s plus of de s2.
htc lijkt me veel gebruikersvriendeljk, maar ik weet niet of dit zo is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de keuze.
Tippylee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

08-01-2012 om 16:10

Hier samsung

2 maal, zowel man als ik. Ik vind hem wel prettig in gebruik.

Lynna

Lynna

09-01-2012 om 06:24

Lastig

Ik heb een htc desire HD waar ik erg tevreden over ben, alleen bellen vind ik lastig omdat ie steeds uitvalt. Vriend heeft galaxy s2 en vindt dat hij een veel beter toestel heb dan ik

Succes met de keuze!

Lynna

Lynna

09-01-2012 om 06:24

Lastig

Ik heb een htc desire HD waar ik erg tevreden over ben, alleen bellen vind ik lastig omdat ie steeds uitvalt. Vriend heeft galaxy s2 en vindt dat hij een veel beter toestel heb dan ik

Succes met de keuze!

ilsepilse

ilsepilse

09-01-2012 om 10:33

Ik lees ff mee

moet in mei ook weer veranderen.
ik zag ook een leuke aanbieding in de Kampioen, Samsung en ipad 3,
mijn man heeft HTC wildfire en die valt ook soms uit bij zoon niet .
Een collega heeft ook een Samsumg en is er ook heel blij mee, ik vraag haar morgen ff welk type.

MariaV

MariaV

09-01-2012 om 14:36

Ook samsung

Ik kan niet vergelijken, maar heb sinds een paar maanden een Samsung en ik ben er heel blij mee: eenvoudig in het gebruik (ik app me een ongeluk, zonder problemen), betrouwbaar, lange batterijduur, en mijn Gio is ook nog vrij handzaam (sommige modellen zijn zo grooot).

Guinevere

Guinevere

09-01-2012 om 20:28

Kijk op

Kijk op bv. Androidworld.nl voor reviews. Er zijn zoveel types telefoons, geen zinnig woord over te zeggen welke beter is. En ik betwijfel of hier veel mensen zijn die toevallig 2 verschillende telefoons bezitten.

tube

tube

09-01-2012 om 23:47

Hier beide

Dochter heeft htc wildfire, ik heb samsung galaxy s.

Htc is compacter, steek je makkelijker in je zak. Touchscreen is minder gevoelig dan de samsung. Het menu is overzichtelijk.

Samsung bevalt mij beter. Ik heb er ook spelletjes op en mijn dochter heeft dezelfde als ik (o.a. wordfeud). Ik vind mijn scherm een stuk rustiger kijken. Ook is het scherm gevoeliger dan de htc.

Ik persoonlijk zou voor een samsung gaan. Ben daar al jaren zeer tevreden over. Ik vind de samsung net iets meer hebben dan de htc.

Gr. Tube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.