Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

dc

dc

14-05-2012 om 23:15

Nieuwe laptop gezocht

Ik ben er een beetje uit, en we hebben een nieuwe laptop nodig. Vooral om op te gamen eigenlijk, dus in elk geval een goede videokaart. Heeft er iemand toevallig net uren alle vergelijkingssites zitten te bestuderen en kan mij dat werk besparen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

Ik heb 2 jaar geleden ook flink research gedaan voor een nieuwe laptop. Een mooie, snelle en ook wel dure van HP werd het. Helemaal blij mee tot nu. Hij is stuk En de goedkope Acer die we ervoor hadden en nu bij dochter op de kamer staat doet het nog steeds. Ehh, niet echt zinnig advies maar ik ben dus geen HP fan mee
Mijn advies: bepaal je budget en ga kijken wat ervoor te koop is. Volgens mij zitten er tegenwoordig geen exteem grote verschillen tussen. Voor games is een groter scherm misschien wel fijn.

wie o wie??

wie o wie??

17-05-2012 om 08:54

Stuk

Beste Picasso,

alles gaat stuk. Ook dure apparaten gaan wel eens stuk. Onze iMac beneden heeft een nieuwe grafische kaart gekregen. Dat maakt mijn tevredenheid met de iMac er niet minder op. Hij is nog steeds stil, snel en makkelijk in de omgang. Je kunt een kapotte HP laptop vast ook laten repareren - vervelend, maar niet het eind van de wereld.

Wie o wie.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Gamen

Om te gamen zou ik liever een desktop hebben. Een laptop heeft niet de capaciteiten om echt veel spellen te spelen, vooral omdat de meeste mooie spellen veel geheugen in beslag nemen. Er zijn speciale laptops om te gamen maar die zijn erg duur.
Een goedkope desktop heeft altijd nog meer capaciteit als een redelijke laptop. Wij hebben een Acer laptop gehad en nu een Compaq, beide vind ik prima. Beide waren niet geschikt om te gamen.

dc

dc

20-05-2012 om 22:11

Tja

Dank voor de reacties.

Een desktop is een goed idee natuurlijk, maar daar hebben we geen plek voor. Dus ik ben echt op zoek naar een laptop!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.