Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

27-11-2020 om 16:44

Nieuwe Samsung

Hallo allen.

Heb bedacht dat ik maar eens een nieuwe telefoon 'moet'. Heb nu een note 4. Doet het prima, maar... camera vind ik echt crab.

Ik doe lang met een telefoon, maar wil eventueel wel eens een keer een nieuwe 'iets duurdere'. tot, eh. tja, 3-400 euro. max. misschien niet eens

als je op internet kijkt.... het is afschuwelijk hoeveel keuze! Hoe kun je daar nu uit komen?
ook een website (gsmarena) is enorm uitgebreid.

heb al paar specificaties gezien maar ja, hoe kom ik hier uit...

eisen:
- opslag
- snel
- mooi scherm (liever geen 'edge' )
- goede camera
- vingerafdruk openen/veilig

ik doe niet veel met internet en mail en zo.

tips?

Ad Hombre

Ad Hombre

27-11-2020 om 16:51

tips

"camera vind ik echt crab"

crab = krab (zo'n zeebeest)
crap = poep

Je bedoelt waarschijnlijk 'poep'

Andere tip is: Kijk verder dan Samsung. Het verschil tussen Android toestellen is vrij beperkt, dus er is geen reden om je tot een enkele fabrikant te beperken.

Marie

Marie

27-11-2020 om 16:52

perse Samsung?

Moet het beslist een Samsung zijn?

Ik ben heel erg tevreden met mijn Huawei P30-lite.

IM

IM

27-11-2020 om 17:14

A50

Ik heb een Samsung A50 en ben er heel blij mee. Veel opslag en fijne camera's.

bertje1

bertje1

27-11-2020 om 17:14

hm.

hah. ja. b of p och.. tijdens posten dacht ik nog.. b of p hahahah.

tja. samsung gewend.

wil geen china model (jaja, samsung komt ook uit het oosten.)

is soort gewenning denk ik.
bij mediamarkt riepen ze dat ik OPPO moest doen. tja. nooit van gehoord.

Filter.

Als je jouw wensen in een filter stopt komt er een Samsung Galaxy A51 uit. Dus de tip van IM klopt.
Black Friday, o.a. Cool Blue heeft ze nu voor een prikkie.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

29-11-2020 om 09:16

Hier

Ik heb een Iphone, mijn zoon een oppo en mijn man een samsung. Wb foto’s is de samsung by far de beste.
Ze doen het verder allemaal prima, maar op fotogebied zien wij dus dit verschil echt heel goed.

Ad Hombre

Ad Hombre

29-11-2020 om 11:03

Dendy

Is wel heel erg model afhankelijk. Er zijn zat sites waar ze de camera's van telefoons naast elkaar zetten. Als je 1200 eur budget hebt kun je een heel goeie kopen. Zo niet dan moet je je wensen bijstellen.

Mijn telefoon is vrij oud maar voldoet nog prima. De camera kan vast een stuk beter.

Sowieso merk ik dat ik zelden mijn echte (dure) camera pak.

Mijn beste foto's.

Die kwamen van een lg. Vond ik sowieso een fijne en betaalbare telefoon. Heb er zeker 6 jaar mee gedaan. Maar ik doe sowieso lang met telefoons.

Hangkous

Hangkous

29-11-2020 om 14:31

Kocht mijn eerste smart phone in 2014

Dat was een Samsung en daar heb ik tot begin 2019 mee gedaan. Toen kreeg het besturingssysteem geen updates meer en functioneerden sommige apps niet goed meer.
Volgens de techneut hier in huis moest ik een Huawei telefoon, simpel te bedienen goed scherm, bla bla dus ik heb me laten overtuigen en ik kocht die Huawei.
Wat een kolere ding. Vooral wat betreft de batterij. Al vrij snel kon ik hem alleen mee nemen naar buiten als ik er niks mee hoefde te doen. 5 minuten telefoneren en de batterij was leeg.
Januari 2020 heb ik maar weer een nieuwe gekocht en toch weer Samsung.
Goede batterij kan nog steeds om de dag opladen mits ik niet een uur ga zitten videobellen. Dan gaat de batterij harder leeg.

Ad Hombre

Ad Hombre

29-11-2020 om 16:37

Huawei

Heeft een probleem met VS/google dus die kun je beter niet nemen.
Batterij vind ik ook vrij belangrijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.