Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

May

May

09-10-2008 om 20:37

Nintendo: hulp gevraagd

Dochter wordt 8 en wil een Nintendo. Ze gaat geld vragen en sparen.... Maar aan welk bedrag moeten we ongeveer denken, moeten we een DS of een DS light kopen en moet je het tasje enzo er nog los bijkopen? Wie helpt...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
(Janneke)

(Janneke)

09-10-2008 om 20:43

Wij hebben net via marktplaats

de Nintendo DS verkocht voor 70 euro (inclusief tasje,spelletje Dogs Labrador)

Dus dat kun je verwachten voor een Nintendo DS.

We hadden een Nintendo DS Lite gekocht voor mijn zoontjes verjaardag, hij wilde er een Cyclo bijhebben (die ging niet op de gewone DS) En deze kostte 210 euro. Zonder Cyclo (hiermee kun je gedownloade spelletjes opzetten en afspelen) kost de Nintendo DS Lite 150 euro.

Verder hebben we nog een Nintendo Advance (dat is de voorloper van de Nintendo DS) tekoop staan op marktplaats voor 35 euro. Misschien is dat te veel, want hij is nog niet verkocht (ik zet dit hier niet weg om te verkopen hoor, alleen maar om de marktwaarde te vermelden)

Succes met je zoektocht!

Groetjes Janneke

Ya

Ya

10-10-2008 om 17:11

Tasje

Hoi,
Wij hebben bij ikea een tasje voor ik geloof 2 euro gekocht. Je hebt een gele, die is voor cd's of dvd's en je hebt een rode. Waar die rode voor is weet ik niet, maar hij is ideaal voor de ds. Alles kan erin en binnenin zit een vakje met een ritsje, voor de spelletjes heel handig. Hierbij de link. Het zijn die tasjes linksboven op het plaatje.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60131507

Ik heb ook een speciaal tasje voor de ds gehad, maar bij wat meer spelletjes vielen ze er stees uit.
Wellicht heb je er iets aan.

Groetjes Ya

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.