Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

MamaLoe

MamaLoe

15-09-2018 om 19:36

Nintendo spelcomputer

Onze tweeling van 11 wil graag gaan sparen voor een nintendo. Volgens hen is dat een spelcomputer met twee consoles om samen bv fortnite op tv te kunnen spelen. Als ik google op nintendo dan zie ik verschillende dingen (nintendo ds, ninetendo switch, nintendo lite) en geen idee wat wat is. Heeft iemand enig idee over welk nintendo type/uitvoering onze kids het hebben? En wat voor spelletjes horen daarbij?

40er

40er

15-09-2018 om 23:14

Voor zover

Ik weet is dat de switch. Ik heb er geen ervaring mee, hier een x-box.

Triva

Triva

16-09-2018 om 03:21

Huh?

Waarom zou jij googelen? Vraag het ze zelf (zal inderdaad de switch zijn)

Nintendo switch

Met een nintendo switch kun je inderdaad Fortnite spelen. Maar om samen fortnite te spelen, moet je er wel twee kopen. Of 1 op de laptop en 1 op de switch. Fortnite is een one-player game. Als je samen wil spelen kan dat alleen online. Er zijn natuurlijk wel andere spellen die op de switch die je wel samen kunt doen (minecraft, rocket league, mario kart etc)

Voordeel van de switch is dat je hem mee kunt nemen. Je hebt een docking station die je aan de tv koppelt en daar zet je de switch in. Die kun je er vervolgens ook uit halen en er los mee spelen, maar dan heb je geen beeld meer op de tv.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.