Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nogmaals nds spellen downloaden

Hoi allemaal,

Deze vraag is ongetwijfeld al een paar keer gesteld, maar nog een poging. Mijn dochter krijgt een nintendo ds lite op haar verjaardag en ik zou graag wat spellen downloaden op de R4 kaart. Wie kent een geschikte site en hoe bepaal je welke spellen leuk zijn voor een 8-jarige?

Bedankt alvast,
Mobylette

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

18-05-2010 om 20:29

Nogmaals een antwoord

Ten eerste kan je eens kijken of er in het archief wat te vinden is, want deze vraag is idd al veel vaker gesteld. En het antwoord is dus: het downloaden van spellen is illegaal dus een site is niet de bedoeling dat we die hier op het forum neerzetten.
En tja, wat een leuk spel is voor een 8-jarige hangt natuurlijk helemaal af van de voorkeuren van de persoon zelf. En dan nog: jij kunt iets wel heel erg leuk vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat je kind het leuk vindt of omgekeerd.

Nasha 1st

Nasha 1st

18-05-2010 om 20:42

Downloaden mag inderdaad niet

maar als je even googled kom je al een heel eind....

mobylette

mobylette

18-05-2010 om 22:05 Topicstarter

Downloaden

Ik heb gezocht in het forumarchief, maar kwam inderdaad al weinig verwijzingen naar sites tegen. Waarschijnlijk dus omdat het downloaden illegaal is. Ik heb me niet gerealiseerd dat dat zo is, maar nu jullie het zeggen.

Ik zal eens verder Google-en, heb ondertussen al ergens achtergrondinformatie gevonden.

Bedankt voor jullie reactie.

Mobylette

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.