Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Dell

Dell

14-11-2017 om 11:30

Office 365 mailtjes aan elkaar gekoppeld

Op mijn werkaccount is alles door elkaar geschopt met de komst van oa Office 365/Outlook Mijn meeste collega's zijn nog in denial, kunnen niets meer terugvinden en hebben problemen waar ik al ver voorbij ben.

Het enige waar ik nog mee zit is dat alle mailtjes gekoppeld zijn. Dus als ik een paar keer heen en weer mail naar iemand dan blijft dat onder elkaar zichtbaar in 1 mail. Erger nog, als ik een paar keer heen en weer mail en opeens naar iemand anders mail dan zit dat ook in 1 draad onder elkaar. Het lijkt dan net of al die personen die mailtjes gaan krijgen als ik antwoord geef, erg verwarrend. Ik wil dat dus apart hebben. Iemand heeft dat door iemand anders laten doen maar heeft geen idee hoe dat ging maar het kan dus wel.

Ik dacht dat ik die optie zelf wel kon vinden maar nee. Weet iemand hoe het heet en waar ik dat kan vinden? Normaal google ik zoiets met gemak maar ik kan de goede bewoording niet vinden.

piggy

piggy

14-11-2017 om 11:57

filter

Als het goed is staat er naast 'Postvak in' het woordje 'filter'. Als je daarop klikt zie je 'weergeven als'. Kies dan de optie 'berichten' (en niet 'gesprekken'). Helpt dit?

Dell

Dell

14-11-2017 om 12:07

Piggy

Ik kan je wel zoenen!

Dit maakt mij heel populair op het werk (als de andere collega's eenmaal zo ver zijn dat dit hun grootste probleem is).

piggy

piggy

14-11-2017 om 12:15

zo reageerde ik ook

toen ik de tip kreeg. Eindelijk kan ik eens een vraag op computergebied beantwoorden!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.