Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

juf Ank

juf Ank

20-08-2018 om 20:19

opladen smartphone

Mijn LG G3 dreigt het te begeven. Althans er is een probleem met opladen. Het lijkt alsof het snoertje niet meer goed pakt want hij laadt niet goed op. Soms zie je dat ook, eerst begint hij wel te laden even later stopt dat weer. Soms helpt het om het snoertje te bewegen.
Ik heb al verschillende snoertjes geprobeerd dus vermoedelijk zit het probleem echt in het toestel. Wat kan ik doen, weet iemand een truc?

Angela67

Angela67

20-08-2018 om 20:27

hoesje; accu

Zou het hoesje/bumper om je telefoon misschien in de weg zijn gaan zitten, gecombineerd met 'slijtage'?

als tweede een tip die ik op tweakers vond: een volledige reset doen?
(wel goede backups maken)

als je de accu kunt laten vervangen voor niet teveel geld is dat ook nog een tip die ik las.

gr Angela

juf Ank

juf Ank

20-08-2018 om 20:30

dank je

Man lief heeft er net zo een gehad en we gaan nu kijken of een batterijwissel soelaas biedt

@Emma

@Emma

20-08-2018 om 23:49

Nieuw snoertje?

Ik had hetzelfde met een Samsung. Nieuw snoertje deed wonderen. Gewoon één van de Hema. Kijk ook even of er geen stof in de ingang van je telefoon zit.

Niki73

Niki73

21-08-2018 om 14:20

Plugje?

Inderdaad Emaa. Komt het plugje van de lader nog wel diep genoeg in de telefoon? Bij een vorig model van mij bleek er keihard aangekoekt stof in de ingang van mijn telefoon te zittten waardoor het plugje niet meer goed pakte. Een reparateur had een metalen staafje waarmee hij het stof voorzichtig eruit krabde en toen laadde hij weer!

Suc6

Suc6

21-08-2018 om 18:12

Nieuw snoertje idd

Ben al aan mn 3e bezig. Snoertje dan! Gewoon goedkoop bij Action, Hema, drogist of waar je wilt.

juf Ank

juf Ank

21-08-2018 om 20:46

wat ik al zei

ik had al verschillende snoertjes gebruikt maar dat maakt niet uit. Ik heb nu de usbpoort uitgeblazen en met een tandenstoker uitgepullikt op advies van Niki en emma, maar er kwam niets noemenswaardigs uit aan stof. Maar goed wie weet helpt dat wel al! Bedankt!!

Niki73

Niki73

22-08-2018 om 11:23

Blazen/tandenstoker

In mijn geval zou blazen of een tandenstoker niets uitgehaald hebben. Door de druk en de warmte was het stof keihard geworden, en dat komt heel vaak voor, vertelde de reparateur.

juf Ank

juf Ank

22-08-2018 om 18:32

niki

en hoe heb je het er toch uitgekregen dan?

Niki73

Niki73

23-08-2018 om 10:14

Metalen dingetje

De reparateur had een speciaal metalen dingetje, een soort metalen tandenstoker met een plat uiteinde, waarmee hij het vuil eruit krabde.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.