Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kaaskopje

Kaaskopje

04-09-2011 om 13:46

Ouders Online app.

Is er alleen een OO app. voor de iPhone? Ik heb nu een Samsung telefoon en daar kunnen we niets vinden in ieder geval.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

04-09-2011 om 13:47

Vergeet deze

Te lang op het knopje gedrukt blijkbaar.

De Programmeur

De Programmeur

05-09-2011 om 22:55

Alleen ios.

De app is er alleen voor de iPhone, iPod en iPad.

De programmeur.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

margje van dijk

margje van dijk

08-09-2011 om 10:24

Maar programmeur.

Ik vind dit verbazend, hoor. Welke app is er nou alleen voor iPhone? De groep Android-gebruikers is toch minstens vergelijkbaar zou ik denken? (zelfs de rechter vindt dat de Samsung apparaten bijna identiek zijn). Of is het een principekwestie?

Margje

En het pricipe-gedoe klopt ook niet

Ik heb een hele fijne sony-ericson-adroid telefoon waar ik erg fijn op kan internetten en die bere-duur was, al bijna 2 jaar en doet het nog als een tierelier.
Keurige programmatuur waar ik voor betaald heb en allemaal orgineel en ge-update en al.
Oke in het begin waren er nog weinig apps.
Maar tegenwoordig is alles gewoon te krijgen.
Alleen o.o. dus niet.......
groeten albana
(die uit principe geen i-pod wil omdat de kinderen er dan altijd om gaan lopen zeuren en daar heb ik géén zin in.)

De Programmeur

De Programmeur

09-09-2011 om 23:47

Geen principe gedoe.

Beste Margje,

ik heb geen Android toestel om te testen, vandaar dat er geen Android app is. Er zijn wel manieren om voor de iPhone èn Android te ontwikkelen. Ik zal er eens naar kijken, als het eenvoudig is, wie weet. Ik beloof niks! Liefdewerk oud papier hè.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

10-09-2011 om 09:22

Wat is het probleem?

Ik zie het probleem niet geloof ik. Je zou het bijna vergeten, maar met je smartfoon kun je ook gewoon naar de website gaan. Dat doe ik ook, met mijn Android toestel van HTC. Tuurlijk zou een speciale App leuk zijn, maar nodig heb ik 'm niet. OOL staat bij mijn favorieten, met 1 druk op de knop zit ik op het forum en kan lezen en reageren.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

10-09-2011 om 09:23

Ah, zie dat er in het draadje hieronder ook al over is geschreven...

margje van dijk

margje van dijk

12-09-2011 om 22:19

Beste programmeur

Bedankt voor de intentie, dat is al heel wat
Ik wil best testen als de tijd rijp is, hoor. (Mocht het liefdewerk het oud papier een keer overstijgen).

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.