Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Jesse_1

Jesse_1

13-02-2012 om 21:43

Ouders Online app

Sinds kort ben ik in het bezit van een 'hippe' mobiel en heb meteen de OO app erop gezet.
Nu heb ik bij instellingen aangegeven dat ik wil weergeven op 1 dag, maar ik blijf complete lijsten krijgen. Ik scroll me een ongeluk door al die oude berichten heen.
Wat doe ik fout?
Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jesse

Ik ben er ook nog niet achter, heb hetzelfde probleem. Op de iPad doet ie het echter wel goed......

Jesse en picasso

Probeer eens de OO-app af te sluiten door 2 keer snel achter elkaar op de home-knop te drukken, dan op de onderste regel de OO-app op te zoeken, vinger lang op het icoon houden tot het begint te wiebelen, en dan op het minnetje linksboven afsluiten. Weer op home-drukken om weer in de gewone modus te komen. Dan OO-app weer opstarten - nieuwe instelling werkt.

Dit werkt voor de iPhone, maar waarschijnlijk ook voor de iPad.

Helaas

Ik heb alles al geprobeerd. Zelfs de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.........

Jesse_1

Jesse_1

14-02-2012 om 16:52

Caroro

Briljant, bij mij werkt het wel!
Dank je. Jesse

Jammer picasso,

dat dit niet werkt. Heb je wel eens het apparaat helemaal uitgezet en daarna weer aan? Ik vergeet dat ook soms, en op een gegeven moment kan het zijn dat bepaalde functies dan niet goed meer werken.
Jesse, fijn dat het voor jou wel werkt.

Helemaal uit heb ik ook al gedaan. Waar ik gisteren wel achterkwam is dat als ik 1 dag instel het wel lukt. Met 0 dagen lukt het dus niet. Dus er is hoop!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.