Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Minet

Minet

07-12-2009 om 17:07

Prima nieuwe naam!

Alles digitaal, een prima pakkende naam voor deze rubriek. Hopelijk heeft forumbeheer voortaan minder werk met draadjes verplaatsen naar deze rubriek

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Morgana Fata

Morgana Fata

07-12-2009 om 17:24

Ja!

Ik sluit me aan bij Minet. Duidelijk, helder en naar ik verwacht, een interessante rubriek. Computer in internet sprak me nooit zo aan.

Mirre

Mirre

07-12-2009 om 17:47

Ook goed!

En zeker het onderschrift, bijschrift, nuja in ieder geval de teskst die verduidelijkt wat erin kan en mag.

Mirre

Minet

Minet

07-12-2009 om 18:34

Pelle

Alles digitaal.... hmm is dat een uitroep of een aansporing, een wens, een verplichting?

Stel diezelfde vraag eens bij Relatieproblemen, Zorgenkinderen of welke andere rubriek dan ook.
Het is geen aansporing, geen wens, geen verplichting, althans, dat mag ik niet hopen!
Het is een heldere titel van een rubriek.

Puck2

Puck2

07-12-2009 om 19:58

Maar, een mobiele telefoon dan

Ik zie hier ook een draadje over een mobiele telefoon. Die zou ik persoonlijk geloof ik in het nieuwe huishouden neergezet hebben. Kan deze rubriek niet beter "alles met knopjes en/of toetsen" gaan heten?

Mirre

Mirre

07-12-2009 om 20:31

Puck2

Daarom vond ik het zo fijn dat ze er iets bijschreven:

"Deze rubriek is bedoeld voor alle vragen over internet-gebruik (zowel door ouders als door kinderen), hardware, software, spelcomputers, PDA's, mobiele telefoons, MP3-spelers, enzovoorts. Bij twijfel: mail naar de forumbeheerder"

Mirre

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.