Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Marlou H.

Marlou H.

02-07-2010 om 13:01

Probleem nintendo dsi

Hellup, ik heb blijkbaar iets verkeerd gedaan want de nintendo dsi van mijn zoon leest de R4 kaart met spelletjes niet meer. Het probleem is ontstaan toen ik de nintendo toegang wilde geven tot internet. Hij geeft de foutmelding: An error has ocurred. Press and hold the POWER Button te turn the system off. Please refer to the Nintendo DSi Operations Manual for details.

Maar in het boekje staat niks over deze foutmelding. Is dit nog weer op te lossen en zo ja hoe? Want hij moet natuurlijk mee op vakantie.

Ik heb de R4 kaart helemaal opnieuw geformatteerd en geinstalleerd maar dit hielp niet. De blokkering lijkt in de Nintendo te zitten.

Marlou

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ligt ws aan update

Doet 'ie het wel met een officieel spelletje? Als je DSi via internet een update heeft opgehaald, kan het zo zijn dat daardoor de (illegale) R4 kaart niet meer werkt. Ik hoor de laatste tijd trouwens van veel mensen in mijn omgeving dat de R4kaart het niet meer doet (ook van DSlite). Ergens heb ik de suggestie gezien om de datum op de DS in te stellen van een tijd geleden - dat zou kunnen helpen.

Succes!

Marlou H.

Marlou H.

03-07-2010 om 20:17

Update

Ja, ik ben ook bang dat het door een update komt. Datum een jaar terug zetten helpt helaas niet. Ik hoop op andere tips.

Marlou

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.