Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Freek

Freek

09-11-2016 om 21:55

Refurbished Iphone kopen?

Ik wil voor mijn dochter een IPhone kopen maar die zijn nogal duur. Nu worden er ook tweedehands toestellen aangeboden en zgn refurbished toestellen. Heeft iemand hier ervaring mee en welke webshop is daarvoor betrouwbaar?

Thursday Next

Thursday Next

09-11-2016 om 22:03

ja hoor

dochter heeft een iphone 5 gekocht bij igoopple. Een 3-sterren toestel maar het ziet er prima uit, geen of nauwelijks gebruikerssporen.
Leapp is ook een goede betrouwbare site, daar zijn de toestellen vaak iets duurder maar je hebt wel langer garantie.

vlinder72

vlinder72

09-11-2016 om 22:51

ook

Nu twee keer gedaan. Voor mijn kinderen allebei een iphone 5. Snelle levering en de telefoons zagen er nog als nieuw uit.

Ik heb ze besteld bij de telefoondiscounter maar over leapp hoor ik ook goede verhalen. Voordeel van de telefoondiscounter vond ik dat ze meer keuze hebben en je kan kiezen uit tweedehands en refurbished. Voordeel van leapp vind ik dat je de telefoon kan ophalen in een echte winkel. Maar mijn dochter wou een witte telefoon en die waren er toen bij leapp niet.

mirreke

mirreke

10-11-2016 om 12:46

ja hoor

Dat kun je gerust doen. Je hebt: leapp, xando,
forza refurbished (2 jaar garantie).

mirreke

mirreke

10-11-2016 om 12:49

Oh wacht

ik zie net dat xando trouwens geen refurbished aanbiedt. Ze hebben soms wel een goede aanbieding en ze nemen oude apple toestellen in, krijg je korting op een aanschaf.

Charis

Charis

10-11-2016 om 13:04

Hier ook

Refurbished iPhone besteld bij tweedekans.nl. Een bedrijfje dat onder Coolblue hangt. Levering in orde. Toestel werkt prima met nog een goede batterij (was voor ons een aandachtspunt). De meegeleverde oplader was defect, daarvoor kregen we zonder problemen een nieuwe.

Controleer wel even of je per e-mail een echte factuur ontvangt voor het geval je ooit een beroep moet doen op garantie of de verzekering.

Mijntje

Mijntje

10-11-2016 om 13:51

pas refurbished mini ipad gekocht bij leapp. Ziet er als nieuw uit en twee jaar garantie. Ik ga die dingen niet meer nieuw kopen

nieuw

De refurbished iPhones vind ik nog steeds erg duur. Voor 309 euro kun je een nieuwe iPhone 5s/16gb kopen bij bekende bedrijven. relatief goedkoop omdat het model ouder is. maar dat model doet het de komende jaren meer dan prima, en dan met garantie en ongebruikt. bij leapp zie ik 1 iPhone 5S staan met 16gb, en die is 299 euro. dan heb ik voor een tientje liever een nieuwe.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.