Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

ilsepilse

ilsepilse

29-12-2009 om 23:32

Scarlet?

Ik ben dik tevreden met mijn all-in one telefoon en internetverbinding van xs4all, maar kreeg nu ook een aanbieding van scarlet.
Iemand goeie ervaringen met Scarlet ook digitale tv/mobiel (aanbieding is 39.95 / maand voor alles dus ...)
ik ben zo die goeie service gewend van xs4all...en geen idee wat ik van scarlet kan verwachten ?
thanks voor de backup!
Ilse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2009 om 23:49

Eh...

welke goede service van xs4all? Heb het sinds kort, viel de telefoon ineens uit....ik email naar de heldesk, krijg een heel verhaal met diverse opties. Allerlei instellingen die ik na moest kijken, kabels controleren enz. Als alle opties niet werkten kon ik bellen (??) met de helpdesk......eh, die werkt nou juist niet.....maar goed, ik dus toch maar met de mobiel gebeld....eerst boven bij de comp.....toen moest ik 2 trappen af naar beneden om het modem te bekijken, en ik vraag nog, ik hoef toch niet weer terug naar de comp, want ik blijf niet heen en weer lopen....maar ik moest perse naar het modem. Opgenoemd hoe het er uit zag....en toen kwam het....als u nu weer naar de comp wil gaan....en toen plofte ik.....ik snapte al niet waarom ik moest gaan beschrijven hoe de kabels liepen (is aangelegd door HUN monteur, en ik ben nergens aangeweest) maar steeds maar heen en weer lopen....heb gezegd, laat maar.....verbinding verbroken.....en toen maar gewoon de stekker van het modem eruit gehaald....er weer in en voila....telefoon werkt weer....

Dus, zo heel erg onder de indruk ben ik nu ook weer niet....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.