Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Bell@

Bell@

18-09-2012 om 19:15

Smartphone uit china

http://www.chinavasion.com/china/wholesale/Android_Phones/Large_Screen_Android_Phones/Android_Smartphone-Droid_Cell_Phone
Zou dit iets kunnen zijn? Mijn vraag gaat nadrukkelijk niet over de site, heb goede reden aan te nemen dat die betrouwbaar is. Maar zo'n Chinese telefoon, is dat nou wat? Hij heeft heel goede reviews, specificaties bevallen me, maar wie weet is dat touchscreen wel na 2 weken al heel traag of zo, ik noem maar wat. Of draait what's app er niet op, wat dan ook.
Iemand ervaring/iets zinnigs te zeggen hierover?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hombre

Hombre

19-09-2012 om 21:55

China.nu

Blijkbaar heeft het een zekere kritische massa bereikt want *toevallig* was ik net vandaag voor het eerst tegen de Chinese smartphones aangelopen, en specifiek tegen de Jiayu.

Lees dit verhaal eens:

http://forum.fok.nl/topic/1271799/10/25#116335809

Zelf geen ervaring en weinig interesse want de zaak betaalt mijn S3 toch maar bestellen in China lijkt wel een hype te worden. Let wel op de (soms tergend) lange verzendtijden. Maar verzendkosten zijn meestal 0 en prijze niet te verslaan. Ik heb er persoonlijk nog geen slechte ervaringen mee, ik bestel vooral electronica en onderdelen (nog nooit een smartphone).

Bell@

Bell@

20-09-2012 om 16:04

Hombre

Bedankt, dat is info waar ik wat aan heb!

Bell@

Bell@

23-09-2012 om 21:28

Nog even laten weten

heb de Jiayu3G besteld. Ben erg benieuwd.

Hombre

Hombre

24-09-2012 om 08:35

Ik ook

Laat nog even weten als je 'm in gebruik hebt.

En bereid je voor op de wachttijden, er ligt nu alweer een bestelling van me een week bij de douane, totaal alweer 4 weken

(je betaalt bij de douane wel btw en invoerrechten, daar reknde je wel op neem ik aan)

Bell@

Bell@

24-09-2012 om 13:24

Doe ik

Ik laat 't nog wel ff horen. Ja, invoerrechten had ik op gerekend (je kunt geluk hebben trouwens, vaak schijnt zo'n pakje er nog door te glippen).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.