Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Marit

Marit

05-08-2020 om 00:54

Sommige emails komen niet binnen

Mijn provider is kpnplanet. Emails van bol.com en we transfer komen niet binnen. Nee, ook niet via de spam (het eerste wat aangeraden wordt te checken door de klantenservices dus dat heb intussen zo'n twintig keer gedaan).
Klantenservice van wetransfer zegt dat ze wel steeds versturen maar dat ik het niet open. Maar ja, ik zie ze dus nergens.

Wie heeft dit ook wel een gehad en wat deed je er aan?

ElenaH

ElenaH

05-08-2020 om 07:45

Ook gehad met bol.com

Kreeg ik ineens een pissig mailtje dat ik ondanks twee herinneringsmailtjes én een brief een rekening niet had betaald. Die herinneringsmailtjes en die brief heb ik nooit ontvangen.

Sindsdien betaal ik vooraf ☺

Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-08-2020 om 09:04

Emailadres

Beetje gek. Staat je emailadres wel goed in hun bestand? Bijv. .com ipv .nl?

Annelies B.

Annelies B.

05-08-2020 om 10:08

Oud e-mailadres?

Marit, heb je je misschien ooit, lang geleden, daar aangemeld met een e-mailadres dat je nu niet meer gebruikt?
Een paar maanden geleden kregen wij van de anwb een aanmaning per post voor het niet betalen van de jaarlijkse contributie. Ik wist zeker dat we die nooit hadden gehad. Dus man klimt in de telefoon. Blijkt dat ze sinds afgelopen jaar de rekening per email versturen. Welk e-mailadres? Krijg een mailadres door van Casema. Blijkbaar daar ooit een account aangemaakt waar we verder niks meer mee doen. Maar dat e-mailadres hebben we inmiddels al een jaar of 8 niet meer... Gelukkig werd de boete voor het te laat betalen kwijtgescholden.

Of ... is het betreffende e-mailadres door de provider (plotseling) als onveilig aangemerkt? (Gmail heeft daar soms zo ineens ook een handje van). En komt het in en ander mapje terecht?

Jacquel

Jacquel

05-08-2020 om 10:23

Blacklist?

Misschien heb je per ongeluk de afzender in de Blacklist gezet. Dan komt de mail ook niet meer in je spamfolder terecht.

Juline

Juline

05-08-2020 om 22:49

Telefoon of laptop

Ik zie op mijn telefoon geen ongewenste mail. Op de laptop wel. Dat kan je ook nog checken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.