Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Agchie

Agchie

21-07-2011 om 14:42

Spelletjes ds

Sinds kort hebben wij een ds. Wat zijn leuke spelletjes voor een 5jarig meisje en een 8jarige jongen?
Mario wordt al fanatiek gespeeld door oudste. Maar ik heb werkelijk geen idee. Is doolhof (nav het spel het betoverde doolhof) bijvoorbeeld leuk?

Alvast bedankt!
Agchie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor meisje

mijn 5-jarige vondt little pet shop (jungle) wel leuk, Viva Pinata en nintendogs. Laura's koken werd ook goed gesmaakt (maar het begint wel met veeeel uitleg die je gewoon moet doorklikken).

Sommige andere spellen zoals dolfijneneiland zijn leuk maar soms geraken ze op een bepaald punt niet verder (wat wel eens frustrerend kan zijn).

Oh, en Majhong wordt met momenten ook veel gespeeld.

Agchie

Agchie

23-07-2011 om 20:34

Dank

Ik zie verder geen reacties en was mijn post even vergeten. Ik ga maar eens op zoek naar little pet shop en laura's koken. Beide ook wel onderwerpen die onze dochter aanspreken!

Mag het nog?

Mijn dochter is weliswaar vier, maar een fanatiek DS'er. Ze doet graag Mario Kart en New Super Mario Bros. Ik heb haar pas K3 gegeven, maar die is wellicht al te eenvoudig. Uhm, princess Lillifee puzzels, Pluk van de Petteflet, RIO, Shrek, Dora's Cooking, Shaun the Sheep.
Och, ik kan nog wel ff doorgaan
Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.