Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Spoedvraagje ipod

Onze zoon is heel snel al jarig en wij hadden gedacht een MP4 speler voor hem te kopen, ivm muziek, filmpjes en spelletjes. Nu kreeg ik het aanbod om een I Pod over te nemen, voor ongeveer hetzelfde bedrag. Ik heb 0 ervaring met die dingen en kan op internet niet echt mijn antwoorden vinden...

kun je op een Ipod ook youtube filmpjes downloaden, of moet alles via de I-store? Zijn er leuke spelletjes voor zo'n knul te downloaden?
Hij zal volgend schooljaar met een bus naar school gaan en we gunnen hem dan wel iets om te spelen...

wat is jullie ervaring en mening?
Ik moet snel een beslissing nemen, vandaar de spoed.
alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jons

jons

05-06-2012 om 00:33 Topicstarter

Beemer

bedankt! GEldt dat ook voor de I Pod Classic? En waar zouden we die spelletjes kunnen vinden?

groetjes,

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

05-06-2012 om 00:48

Classic

Je kan er hele speelfilms opzetten in verbazend goede kwaliteit. Ik heb daar het programma Cocktail voor gebruikt. Kost veel tijd en het lukt niet altijd.
Standaard staan er drie spelletjes op, je kan wel andere via Itunes kopen maar let op dat er expliciet bij staat dat het voor de classic is.
Ik heb geloof ik 15 speelfilms, 300 cd's en veel foto's er op staan, wil het als vervanger voor de cdspeler gebruiken. De classic heeft geen wifi, populaire spellen als amgry birds en draw something gaat dan ook niet lukken. Met een touch kan dat allemaal wel, mijn kinderen noemen de touch een 'kinderiPad'. Voor filmpjes en spelletjes is een touch meer geschikt, wil je voornamelijk muziek/luistervoeken dan is de classic prima.

Rosa van der Zanden

jons

jons

07-06-2012 om 10:32 Topicstarter

Bedankt

we hebben besloten voor de Ipod te gaan. Hoe het allemaal gaat werken, zien we nog wel, zoeken naar leuke spelletjes wordt denk ik de volgende stap.
Iemand nog suggesties waar ik wat gratis spelletjes voor zo'n classic zou kunnen vinden?

groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.