Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tirza G.

Tirza G.

01-03-2011 om 18:01

Telkens emailadres moeten bevestigen bij facebook

De titel zegt het al Zo heel af en toe kreeg ik een berichtje op mijn 'prikbord' in Facebook dat ik mijn emailadres moest bevestigen. Ik klikte daar dan op, kreeg een link toegestuurd, effe op de link klikken en klaar. De afgelopen 2, 3 weken kwamen die berichtjes steeds sneller op elkaar, soms maar met een dag er tussen. Ik was er al aardig zat van. Sinds gisteren werkt de link niet meer die ik krijg toegestuurd, ik klik er op, maar krijg dan te lezen dat de link al verlopen of ongeldig is en dat ik maar eens naar het Helpcentrum moet gaan. Daar kom ik echter ook geen steek verder Hier iemand die de oplossing heeft?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

02-03-2011 om 10:35

Mmm

heb je geprobeerd je emailadres te wijzigen in facebook? Misschien helpt dat??

Tirza G.

Tirza G.

03-03-2011 om 16:35

Dat durf ik niet

Ik heb al vaker van FB te horen gekregen, dat ik een 2e emailadres op moet geven ter verhoging van de veiligheid en feestvreugde geloof ik. Maar dat durf ik niet, ik ben bang dat ik dan dat geklier over twéé emailadressen krijg

Tirza

Monet

Monet

03-03-2011 om 19:00

Tirza

Je kunt ook gewoon een mailadres aanmaken bij Gmail, en dat bv. alleen voor jouw facebookaccount gebruiken. Je hebt er dan verder geen last van, alleen op het moment dat je je facebookmail bewust wilt lezen.

dc

dc

08-03-2011 om 20:13

Instellingen

je weet dat je in je instellingen kunt veranderen waar je email over wilt ontvangen? Bij mij is dat bijna niets, ik kijk gewoon in mijn facebook account. Ik wil alleen de verjaardagen en persoonlijke berichten, de rest niet.

Sarcas

Sarcas

10-03-2011 om 13:08

Plug-in

Ik gebruik de browser plug-in 'Better Facebook' om een aantal irritante dingetjes van de FB pagina's aan te passen. Eén van de mogelijke instellingen is 'Hide the "Please update your email address" box that appears repeatedly'. Ik moet zeggen dat ik het zelf nog nooit heb gehad, maar hier mee kan je het dus uitzetten.

De plugin (trouwens zeer aan te raden, doet allemaal handige dingetjes) is gratis te downloaden op http://betterfacebook.net/ en is geschikt voor alle grote browsers (behalve Explorer).

S.

Tirza G.

Tirza G.

10-03-2011 om 20:29

Nou ja zeg

Ik heb het meteen geintstalleerd, wat geweldig! Dank je wel!

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

11-03-2011 om 01:07

Leuk!

Ik heb 'm ook gelijk geïnstalleerd. Geinig hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.