Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Timeslot

Een aantal maanden geleden hebben wij timeslot op onze computer gezet. Deze computer wordt nu vervangen en gaat naar mijn schoonvader. Ik krijg alleen het timeslot er niet meer af.
Als ik naar instellingen-software-verwijderen ga, zegt hij dat het niet kan omdat het programma actief is, maar ik kan de computer niet opstarten zonder timeslot in te schakelen dus betekent het dat het er noooit meer af kan

Wie weet de oplossing

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Opstarten

je start gewoon op in vrijemodus. je drukt tijdens het opstarten gewoon op F8 al voor windows opent en dan krijg je een soort DOS-scherm te zien waarin je kan navigeren met je toetsenbord. je kiest 'vrije modus' en voilla niks start op (alleen windows). schakel bij het programma even uit dat ie opstart zodra de p.c. ingeschakeld is (ken het programma niet) of probeer 'm zo te verwijderen. anders alleen uit het opstartmenu verwijderen en gewoon opstarten en verwijderen.
groeten albana

j@comijn

j@comijn

25-11-2008 om 20:34 Topicstarter

T wordt alleen maar erger

ik dacht dus: dat is makkelijk. start/programma/verwijderen timeslot
Was het maar zo makkelijk. Want nu zit timeslot er nog wel op maar kan het niet meer gebruiken en moet ik het bij het opstarten omzeilen.
F8 bij opstarten geeft geen enkele reactie.

Ik wil timeslot erg graag weer gebruiken maar op een of andere manier ben ik achter de computer een ramp en gaat het altijd mis.
Pas essentiele windowsonderdelen verwijderd en nu weer time-slot niet goed verwijderd en krijgt het niet meer herstelt.

Misschien moet ik maar eens een cursus volgen of van de computer afblijven

Ik denk toch

dat je dat opstarten in vrije modus (dus door F8 in te drukken)niet goed doet, je drukt te vroeg of te laat.
wat je ook zou kunnen proberen is bij start op 'uitvoeren' klikken. dan opent zich een venstertje en daarin typ je: msconfig. dan komt je in een tabblad waarvan je meest rechtse klikt (tabblad opstarten). kijk of time-slot erbij staat en als hij aangevinkt staat, vink je 'm uit. hierna kan je opnieuw opstarten en zal time-slot niet meer opstarten, dus niet meer in gebruik zijn als je 'm wil verwijderen. dan via software eraf halen.
groeten albana

j@comijn

j@comijn

30-11-2008 om 21:38 Topicstarter

Spijt me, maar kan iemand me helpen?

maar het helpt allemaal niks, wat ik ook probeer. Inmiddels staat het nergens meer, niet meer bij software, niet meer bij het opstarten van de veilige modus. Bij uitvoeren/programma's niet. Het lijkt weg. Alleen het is er wel en ik krijg het niet weg en ook niet meer in gebruik. Snap je nog wat ik bedoel. Wanneer ik de computer opstart verschijnt wel het logo van Time-slot
Blijft er een waarsschuwing achter dat zeg:cannot found dwlgina2.dll please select path to dwlgina2.dll
en dan ok.
doe ik dat dat verschijnt het opstartscherm van timeslot maar doet helemaal niks meer, kan niet inloggen, geen gebruik maken van de computer. Het enigste wat nog lukt is de computer uitzetten en opnieuw beginnen en het schermpje negeren. Dat blijft dan wel staan op het bureaublad. Nu dacht ik, download gewoon opnieuw timeslot(want met een computerverslaafde tiener met slechte schoolcijfers is het nodig)maar ook dat lukt niet omdat het programma nog actief is.
Ik het hier thuis al de naam dat ik meer kapot dan heel maakt op de computer. Ik begin te denken dat ze gelijk hebben.

Anders moet de comp. maar naar de computerboer waar slimme nerdjes het in 10 min verholpen hebben

Inloggen als beheerder?

heb nog even gegoogeld voor je, maar eigenlijk wordt overal de 'gewone' methode (die ik al genoemd heb)aangegeven. is het soms dat je moet inloggen als beheerder? zit er een wachtwoord op het timeslot? misschien kom je verder als je zelf googeld? vul desnoods gewoon de melding bij googel in die je krijgt. werkt vaak bij p.c. problemen. en dan volg je de aanwijzingen die je krijgt in forums.
groeten albana

j@comijn

j@comijn

01-12-2008 om 13:58 Topicstarter

Ik heb het eerst op mijn eigen comp geprobeerd

of het verwijdert kon worden. Stom Stom
via start/programma/verwijderen.
Nou verwijderd is het wel maar niet helemaal.

zo natuurlijk overal een update van kunnen maken, computer opschonen en weer opnieuw beginnen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.