Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Iris

Iris

18-06-2011 om 18:43

Twijfel nederlandstalig of engelstalig

Ik wil office for mac gaan kopen maar zit nu te twijfelen in welke taal ik het zal kopen. Ik heb nu outlook in het nederlands (op m'n windows) en excel en word in het engels op mijn mac. Ik ben nu voor word en excel de engelse termen gewend, maar dat zal in het nederlands ook wel weer wennen. Ik geloof dat ik bang ben dat ik misschien straks de engelse termen helemaal niet meer snap misschien? Ik weet het eigenlijk niet en vraag me ook eigenlijk af waarom ik dit hier typ, maar goed, wie heeft er nog een zinnig advies )?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

18-06-2011 om 20:01

Nee, geen advies

Ik heb ook meerder programma's in Engels en Nederlands gebruikt. Ze hebben allebei voor- en nadelen. Voordeel Nederlands: bij bijzondere termen heb je eerder een idee wat bedoeld wordt. Nadeel: soms ken je wel de engelse term maar niet de nederlandse.
Voor alle gewone veel voorkomende handelingen maakt het niets uit in welke taal het programma is.
Ik zou denk ik gaan voor zoveel mogelijk programma's in dezelfde taal.

Sarcas

Sarcas

19-06-2011 om 16:00

Proefversies

Je kan hier http://www.microsoft.com/netherlands/mac een demo downloaden van office 2011 voor de Mac. Kan je het even uitproberen of je de Nederlandse of Engelse versie prettigere vindt. Ikzelf heb de Nederlandse versie, maar werk eigenlijk voornamelijk in iWork ipv Office. Kan dus niet uit ervaring vertellen of de Nederlandse versie prettig werkt.

S.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.