Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

30-10-2010 om 23:33

Venstertje over programma's toestaan om wijzigingen aan deze computer aan te brengen

Sinds anderhalve week krijg ik als ik op een bepaalde site ergens op klik waardoor er een nieuw venstertje opent de volgende melding:

Wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen?

Programmanaam: Adobe DLM
Gecontr. uitgever: Adobe systems incorporated
Afkomstig van: harde schijf op deze computer.

Als ik ja of nee klik krijg ik het venstertje te zien maar ik kan nergens uitvinken dat ik die melding NIET wil zien maar de melding krijg ik doodleuk 50x achter elkaar.

Ik kan alleen nog wijzigen wanneer deze meldingen worden weergegeven maar dat wil ik niet.

Wie helpt?

Oja ik heb windows 7.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Is dat niet van adobe reader?

Zoek eens in je programmalijst (bij start, je weet wel bij programma's) of je adobe reader hebt? Dat is zo'n programma wat je nodig hebt om bepaalde bestanden te lezen...en wil die niet up-daten?
Misschien is dat bepaalde kilikje dat je wil doen wel een adobe reader programma? En is de jouwe verouderd ondertussen?
groeten albana

Probeer eens

Adobe openen en open laten staan en dan via fire-fox de link aanklikken?
Misschien is het een instelling bij mapopties die je niet goed hebt staan in fire-fox?
Je omschrijving is nogal vaag...dus kan niet precies duiden wat er is en gebeurd.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.