Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Loopster

Loopster

25-10-2016 om 15:34

Waar vind ik keep running van Evy?

Ik zoek de podcast/mp3-bestandjes van Keep Running van Evy. Ik kan het niet vinden, op een hoop niet meer werkende links na. Wel zie ik een app (Hardlopen met Evy), maar die lijkt niet al te best te worden beoordeeld. Ik wil eigenlijk gewoon haar schema van 5 - 10 km volgen. Weet iemand waar dat te krijgen is? Of is die app wel gewoon goed?


app

Ik heb de app van Hardlopen met Evy en die bevalt mij prima. Ik doe schema om in 10 weken 5 km te lopen. Dus geen ervaring met schema 5-10.

App

Ik heb ook de app gebruikt en loop nu 5 km. Beviel heel goed en de app werkte prima.

Hier ook

Ik heb de app ook en werkt prima. Even je eigen muziek toevoegen via een afspeellijst en lopen maar. Ik had ooit die mp3 bestandjes waar je het over hebt maar eigenlijk is het met mijn eigen muziek veel fijner/leuker. En de app registreert je vorderingen, ook altijd handig.

Loopster

Loopster

26-10-2016 om 07:26

Oké, en..

Kun je met haar app ook naar 10 km toe? De 5 zit er bij mij al goed in.

Volgens mij kun je naar 7,5 of naar 10 en kun je ook op de 5 km je tijd verbeteren. Je kunt de app gratis downloaden en dan gratis een proefles proberen (zo vaak je wil) en dan kiezen om een serie trainingen te kopen. Het kost een paar euro.

Loopster

Loopster

26-10-2016 om 14:07

Oké thnx!

Ga ik toch die app downloaden

Angela67

Angela67

28-10-2016 om 19:45

app

als ik bij de app voor Android kijk heeft ie hele slechte recensies, weet niet of een van jullie die gebruikt?
gr Angela

Ja ik

Hij werkt goed, alleen zet ik de wifi uit voordat ik de app opstart, anders doet ie het niet altijd goed.

Ik heb de android app

Het duurde wel even, een week of twee,voordat ik ermee aan de slag kon. En hij is een keer helemaal uitgevallen. Dat was te verhelpen door de app eraf te knikkeren en weer opnieuw op te starten. Met behoud van bijeengelopen punten, Als je een klacht meldt, krijg je snel antwoord. Helemaal vlekkeloos werkt het niet, maar voor die drie euro hoor je mij niet mopperen.

En de app in combinatie met spotify is een stuk beter te doen dan de mp3tjes met de schunnige rap. Want Evy mag dan wel een onschuldig en aandoenlijk klinken, (hop,hop met die loopbeentjes, ik ben fier op u) als je op haar muziekkeuze afgaat lust ze wel pap van hot chocolate. Dan geeft Carole King's I feel the earth move under my feet meer allure aan mijn gestrompel.

Enige waar ik tegen aanloop is dat de opbouw aanvankelijk heel geleideljk (voor de echte sportieveling waarschijnlijk te sloom) gaat. En dan ergens rond les 20 maakt ze een geweldige sprong in het schema waarna ik altijd pijn in mijn kuiten krijg.

Martje

Martje

31-10-2016 om 10:50

heb je de app al gedownload?

Ik zie dat ik de mp3-tjes van Evy van 5 naar 10 km nog heb. Ik kan ze naar je mailen.
Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Loopster

Loopster

31-10-2016 om 11:47

Martje

Ja, heb de app, en heb ook de training 10 km voor gevorderden aangeschaft. Vanochtend eerste training, ging prima.
Bedankt voor je aanbod!

Martje

Martje

31-10-2016 om 13:42

Veel plezier

Veel loopplezier!

margje van dijk

margje van dijk

07-11-2016 om 11:17

dol op Evy

Ik heb de 0-5 en de 5-10 serie van Evy (mp3tjes dus) en ik hou er erg van. Dat de muziek je af en toe de neus uitkomt heb ik persoonlijk geen last van. Ik hou van haar prettige gekeuvel onderweg en ik vind haar een stuk relaxter dan de mp3-tjes van Renate Wennemars (die heb ik ook allemaal, soms begin ik aan de 15 km maar heb het eind nog nooit gehaald

De mp3's heb ik ooit ergens legaal gedownload (en er ook voor betaald, het was niet veel, 12.50 of zo?). Dat is geen geld als je kijkt hoe vaak ik die lesjes nou al gebruikt heb.

Maar ja, waar het was? Geen idee meer.

Groeten, Margje

margje van dijk

margje van dijk

07-11-2016 om 11:18

O, je hebt ze al zie ik

Sorry, je hebt ze inmiddels! Hoef ik daar mijn hoofd ook niet meer over te pijnigen (waar ik ze gedownload had).
Margje

Loopster

Loopster

07-11-2016 om 13:17

Toch benieuwd naar mp3

Ik ben toch benieuwd naar de oude podcast. Die app is prima hoor, daar niet van. Maar ik hoorde laatst iemand zeer wervend over de oude mp3'tjes. Evy ('s stem) is in de app nogal mechanisch (kan ook haast niet anders gezien de opzet).
Maar waar ik me eerst nog suf zocht naar die mp3'tjes, heb ik ze nu in no time gevonden, gewoon in haar eigen webshop.

Ik loop al jaren, meestal op zelfgemaakte schema's. Maar ik vind het nu (itt wat ik dacht) wel ff lekker om gewoon te doen wat een ander me opdraagt

margje van dijk

margje van dijk

07-11-2016 om 14:19

precies loopster

Als ik zelf loop dan vind ik het na een tijdje wel weer genoeg en merk ik dat ik ineens alweer op weg naar huis ben.
Maar als ik met Evy's mp3 loop dan volg ik de les en doe ik die tot het eind. Op de een of andere manier helpt het mij om vol te houden. Ik ben uit mezelf toch meer een zacht ei.
Ik heb ook liever dat er iemand wat tegen me aan praat af en toe, terwijl een ander eerder met alleen maar muziek zou lopen. (Of met helemaal niks - dat lijkt me helemaal het summum, genoeg hebben aan jezelf of aan de natuur, maar dat kan ik echt niet, ik heb een beetje stimulans nodig).
Margje

Mariska

Mariska

03-11-2017 om 09:25

@ Martje

Ik lees dat je de MP3-tjes van 5-10 km in bezit hebt.
Zou ik die van je mogen hebben?
Zoek me al dagen een slag in de (internet) rondte en net als Loopster kom ik alleen uit op dode links
Dus als je ze zou willen delen: graag!

Martje

Martje

05-11-2017 om 19:16

Mariska

Prima. Naar welk email adres kan ik ze mailen?

Mariska

Mariska

01-12-2017 om 13:10

@ Martje 1/2

Super dank je wel Martje!!

mariska.goedhart@

Mariska

Mariska

01-12-2017 om 13:11

@Martje 2/2

gmail.com

mijn adres is twee stukjes in de hoop dat de spam bots erover heen kijken

In ieder geval mijn hartelijke dank dat je ze wilt mailen.

Martje

Martje

02-12-2017 om 18:36

Mariska

Hoi Mariska,

Ik heb ze via WeTransfer verstuurd.

Veel succes en plezier!

Jen

Jen

13-12-2017 om 21:39

@martje

@martje

Oh zou ik van jou het bestand van 0-5 km mogen ontvangen?
Ik heb die van renate wennemars maar die bouwt me te snel op waardoor ik al snel afhaak

Groetjes jenn

Martje

Martje

17-12-2017 om 16:33

Als je mij je emailadres geeft, mail ik ze door.

5-10km

@ Martje,
ook ik ben al even op zoek naar de MP3-tjes van 5-10km.
Zou je ze mij ook even kunnen doormailen?
[email protected]
Alvast superbedankt!

Martje

Martje

08-02-2018 om 16:58

verstuurd

Ik heb ze verstuurd via WeTransfer.
Ik mis alleen de laatste les. Veel runplezier!

Vincent

Vincent

26-02-2018 om 16:29

@martje

@martje
je zou mij een groot plezier doen als je ook mij de 5-10 km zou willen mailen...
vdevalk apestaartje hotmail.com
Heel veel dank Martje

5-10 km

Zou iemand mij ook de 5-10 km kunnen mailen?
Mijn email is [email protected]
Alvast heel erg bedankt!

Sachito

Sachito

27-02-2018 om 15:16

Waarom heeft Evi geen app?

jammer dat Evi niet is geupgrade naar een app, dat zou zo fijn zijn!
Ik heb het hardlopen nog nooit zo lang volgehouden als tijdens haar lessen. Maar bij mij kwamen diezelfde deuntjes op een gegeven moment wel mijn neus uit...

App

Evy heeft allang een app. Ik gebruik hem regelmatig. Ideaal om tegelijk met spotify te gebruiken.

Sachito

Sachito

28-02-2018 om 10:20

goed om te weten

dat is mooi nieuws, vooral als het inderdaad te integreren is met je eigen spotify playlists!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.