Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

A

A

12-02-2016 om 22:00

Waarom heeft vriend 2 nummers op 1 simkaart

Ik begrijp het niet helemaal!
Vriend heeft 2 nrs eigen nr kan ik 'm alleen mee appen!
Ander nr alleen bellen of sms'en.
Als ik er iets van zeg dan krijg ik als antwoord ja dat moet ik nog steeds omzetten.
Maar er wordt wel 2x geld afgeschreven 1x wel de helft minder dan het andere nr maar vindt het nogal
wazig.....
Herkenbaar misschien?

Nimbo

Nimbo

12-02-2016 om 23:32

Wat....

is nu het probleem en wat maakt het voor jou uit?

Dual sim

Zo'n dual sim (twee telefoonnummers op één telefoon) is reuze handig als je je zakelijke telefoonnummer en je privé telefoonnummer op één toestel wil, zodat je niet met twee aparte telefoons hoeft rond te lopen. Of als je om andere redenen twee werelden gescheiden wil houden, bijvoorbeeld die van je vrouw en die van je minnares.

skik

Larissa

Larissa

13-02-2016 om 09:21

Nr 2

Maar A, je kent beide nrs wel.

Heb je nr 2 weleens gebeld?

Of nr 1 geappt?

Het simpelste is natuurlijk dat je hem vraagt *waarom* hij twee gescheiden nummers heeft.

Hoe kan heeft hij het zo?

En hoe lang zijn jullie samen?

vlinder72

vlinder72

13-02-2016 om 09:42

ik ook

Ik heb ook twee telefoonnummers op mijn telefoon. Inderdaad een dual sim. Nu is bij mij een nummer zakelijk. De andere is mijn eigen nummer.

Ik heb geen idee of mijn man dat weet. Boeit hem ook niet.

dus wat is nou precies je probleem?

Fransien

Fransien

13-02-2016 om 13:51

Ik ook

Hier een zakelijk en een privenummer op 1 telefoon. Het zakelijke nummer zet ik zo nu en dan uit, ik ben niet 365 dagen per jaar standby.
Mijn man weet dat, mijn vrienden ook. Twee van mijn collega's hebben mijn prive-nummer, ik weet namelijk dat zij niet zomaar zullen bellen maar ben voor hen wel bereikbaar als ze me nodig hebben.

Waarom vraag je je vriend niet gewoon waarom hij twee nummers heeft?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.