Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Waarschuwing: Tablets, Smartphones e.d. zijn gevaarlijk (als je niet weet hoe je ze moet gebruiken)

Beste ouders,

persoonlijk ben ik al meer dan een jaar bezig met onderzoek doen naar electromagnetische straling en tot mijn schrik ben ik er achter gekomen dat deze straling zeer schadelijk kan zijn voor de gezondheid. Zie bijvoorbeeld deze video van Professor Martin Blank van slechts 3 minuten:


https://www.youtube.com/watch?v=2Ijs5lrebac

Ik ben persoonlijk niet tegen het gebruik van Smartphones en tablets e.d. omdat ik ook zie dat ze heel nuttig kunnen zijn in bepaalde situaties. Maar ik zou wel aanraden om bijv. het gebruik van draadloze apparatuur te minimaliseren tot maximaal 1 uur per dag en het beste is om de kids te laten gamen terwijl de devices in vliegtuigmodus staan.

Hou er ook rekening mee dat kids extra gevoelig zijn voor straling en dat het een moderne technologie is waar nog weinig lange termijn onderzoek naar gedaan is.

Wie meer informatie wil kan kijken op stralingstips.nl hier staan een aantal zeer interessante video's. Wie vragen heeft, ik hoor het graag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.