Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Wachten op ipad2 of niet?

Wie helpt... iPad 1 is nu 380 euro en de iPad 2 komt binnenkort. Naar mijn idee niet zoveel extra, behalve dunner, iets sneller en camera. Wel een stuk duurder.

Wat zal ik doen?
(null)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ligt eraan

Ligt denk ik aan je budget. Als je 2 kunt betalen zou ik zeker daar voor gaan. Hij is op veel vlakken beter/sneller dan 1 en hij heeft 2 camera's. Tis dat ik de 1 al heb

ik ga voor de ipad2. Belangrijkste reden is de camera die er op zit. Mijn ouders en schoonouders wonen ver weg en hebben ook iChat. Met een iPad2 kan ik met ze videochatten terwijl ik op de bank zit, en kan ik ze dingen laten zien als ik dat wil (zoals de kinderen..).

mijn twijfel is meer tussen de iPad2 en de Macbook Air.

Gruffalo

annemir

annemir

18-03-2011 om 18:39 Topicstarter

Ik heb hem gereserveerd

ik heb nummer 2 gereserveerd. de belangrijkste reden: omdat je kan multitasken. dus tegelijkertijd programma's open hebben ipv eentje tegelijk.
ik kan niet wachten..

Leuk!

Multitasken kan de eerste iPad trouwens ook. Komt door de besturingssoftware, die is bij 1 en 2 hetzelfde (als je hem update).

annemir

annemir

21-03-2011 om 22:30 Topicstarter

oh volgens de winkel niet...

Yaron

Yaron

22-03-2011 om 15:15

Andere tablets

Kun je op de tablets van bijvoorbeeld Samsung hetzelfde als op de Ipad? Kun je daar ook de spelletjes en toepassingen zetten? Het wordt mij namelijk niet duidelijk als ik de beschrijvingen zie.

Kan wel multitask met ipad1

Ik heb net bij mijn iPad 1 de software een update gegeven; staat nu op iOs 4.3. En nu kan ik inderdaad meerdere Apps tegelijk open hebben staan net als op de iPhone. Dus die winkel klets uit zijn nek. Weten blijkbaar weinig van Apple's.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.