Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Annelies B.

Annelies B.

17-11-2008 om 10:33

Wat is dat met google?

Hoi,

Sinds een paar dagen heb ik problemen met het zoeken via Google.
Ik tik als zoekterm bijv. Kralen in.
En krijg dan allerlei hits te zien. De 1e geeft bijv. aan dat er op Marktplaats iets staat. Maar ik kom niet rechtstreeks op Marktplaats, maar via één of andere Engelse/Amerikaanse site die weer nieuwe hits geeft.
Of er duikt plotseling een ant-virus-site op ipv de gevraagde/aangeklikte site ....

Alleen als ik via "Geavanceerd zoeken" op Google ga zoeken krijg ik pas de rechtstreekse naam van de site te zien en kan ik daar op klikken.

Ik wordt hier echt helemaal gek van.
Ik heb m'n virusscanner al extra laten draaien, maar daar kwam niks raars uit.

Hoe krijg ik Google weer "normaal" ??

Alvast bedankt voor het meedenken,

Annelies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geprobeerd

ik heb het even geprobeerd annelies en onze google doet het gewoon nog zoals altijd. en met 'kralen' krijg ik gewoon dingen als starpagina, kralen.nl enz.
ik denk dat je een andere 'zoekmachine'hebt ingesteld i.p.v. google. dat kun je zien in het vinkje naast de google-balk, daar naast het vergrootglasje. daar klik je in en kan je aanvinken welke zoekmachine je wil. als die andere iedere keer terugkomt ga je naar de onderste: 'standaard zoekinstellingen wijzigen' en stel je daar de goeie (google in jouw geval) in.
groeten albana

Annelies B.

Annelies B.

17-11-2008 om 21:16

Geweldig ...

Albana, je tip heb ik gecontroleerd en dat stond inderdaad op een andere zoekmachine.
Dus dat heb ik wel gewijzigd. En de rest verwijderd.

De 1e keer na die wijziging ging het nog fout, maar nu krijg ik wel de juiste sites te zien.

Heel erg bedankt, Annelies

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.