Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Astrid

Astrid

09-12-2009 om 09:29

We sing voor de wii, microfoons geen geluid?

Na het jammerlijk mislukken van de karaokeset pro (wat een onding) heeft mijn dochter met popsteraspiraties de We Sing gekregen voor de Wii met 2 Logitec microfoons (USB aansluiting).

Onwijs leuk! Leuke muziek en de filmpjes erbij het ziet er geweldig uit. Alleen....de microfoons kun je via een Hub aansluiten direct op de Wii, dit lukt allemaal, maar er komt nauwelijks geluid uit de microfoons.. Heeft iemand op dit forum er ervaring mee? Doe ik iets verkeerd? Moet er toch nog een versterking tussen? In de gebruiksaanwijzing staat er niets over en ook met Google is my friend kom ik niet verder...........

Hopelijk kan iemand ons verder helpen

Bedankt alsvast,

Astrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

In wii?

Ga proberen met de verschillende instellingen die je ter beschikking hebt. Wij hebben draadloze Wii microfoons en die deden het meteen goed. Maar ik zie oudste met regelmaai husselen met instellingen...dan staat de muziek+ het geluid van de microfoons naar haar idee niet goed afgesteld.
Probeer de geluidsinstellingen op de t.v. bijvoorbeeld eens...En dan niet harder en zachter, maar de instellingen in het menu..het kan best dat b.v. de t.v. heel hard moet om het geluid van de wii door te geven, dat hoeft niet, dat kan je allemaal instellen, ook of de bassen, hard/zacht moeten klinken etc.
Dan heb je het menu in de Wii zelf nog. Idem, zelfde verhaaltje. En dan nog in het menu van het spel. W.s. zit daar ook een instelling voor de externe geluidstonen (van de microfoon dus) en van de interne (van het spel dus). Gewoon proberen dus.
En als laatste er kan ook nog een breuk in het kabeltje zitten? Als je de kabel beweegt, kraakt ie dan? Of wordt het geluid slechter?
groeten albana

Astrid

Astrid

11-12-2009 om 15:29

Wauw albana

Dank voor je tips!

Een aantal had ik zeker al geprobeerd maar ik ga vanavond nogg even aan de slag!

Ik ben er inmiddels wel achter (gebruiksaanwijzing uit het spel)dat de Wii uit moet staan, vervolgens moet je de microfoons aansluiten en dan pas de Wii aanzetten.
Dan doen ze het wel, maaar zachtjes... Maar het gaat geloof ik ook niet zozeer om de versterking maar dat de Wii via de microfoons kan registreren hoe je zingt. Dus toonhoogte en heo en wanneer je zingt, daar krijg je ook scores voor.

Ben er inmiddels dus ook achter dat ik geen zangtalent heb, volgens de Wii dan, dus misschien is het maar goed dat de microfoons het niet doen..... En nu ik dit schrijf acht ik het ook niet uitgesloten dat ze gewoon gesaboteerd zijn door mijn gezinsleden???

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.