Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Saskia

Saskia

14-10-2010 om 09:41

Welke ipod voor puber?

Hoi,
Ik heb er niet veel verstand van maar mijn dochter wil een IPod voor haar verjaardag, lekker veel muziek beluisteren. Welke is goed en betaalbaar en wat is het beste model?
Hoe zet je trouwens die nummers erop, via de pc neem ik aan? En heb je dan Limewire ofzoiets nodig?
Het is een verrassing dus ik kan het haar zelf niet vragen!

groeten en bedankt!

Sas

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje1972

kaatje1972

14-10-2010 om 10:31

Classic hier

Wij hebben voor dochterlief de iPod Classic gekocht vorig jaar en die bevalt super! Ze kan er muziek en audioboeken op luisteren, foto's bekijken en film(pje)s op bekijken.
Bestanden toevoegen op je iPod kan volgens mij alleen via iTunes.

Je installeert iTunes op je pc en sleept de bestanden die je erop wilt hebben in je iTunes. Daarna sluit je de iPod aan op je pc en hij wordt automatisch herkent door iTunes. Vervolgens kun je de iPod synchoniseren met je iTunes (of alleen met een gedeelte van je iTunes net wat je zelf wil).

groetjes Kaatje1972

an mien

an mien

18-10-2010 om 20:00

Ipod touch

Hier hebben alle 3 de Kiss een iPod touch, hierp kunnen ze muziek en luisterboeken luisteren maar ook spelletjes spelen, de van Dale woordenboeken staan erop (heel handig) maar ze kunnen ook films erop zetten of uitzending gemist kijken. Ook oefenen ze woordjes met wrts. Echt fijne dingen die iPods touch

An mien

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.