Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

teuntje

teuntje

02-01-2010 om 21:42

Welke site om mp3 te 'vullen'?

Mijn dochter heeft vandaag van haar zakgeld een mp3 gekocht. Ik heb er totaal geen ervaring mee. Mag ik vragen van welke site jullie muziek downloaden? Ik neem aan dat er sites met meer en minder keuze zijn?
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

02-01-2010 om 23:02

Eigen muziek converteren naar mp3

Wij downloaden eigenlijk nauwelijks muziek. We hebben zelf vrij veel cd's, ook kindercd's. Die zetten we om naar mp3 zodat ze ook op de mp3-speler geluisterd kunnen worden.
Luisterboeken hebben we bij de bieb geleend.

teuntje

teuntje

04-01-2010 om 21:17

Hoe doe je dat?

Dank voor je reactie Annet, maar hoe doe je dat 'eigen cd's geschikt maken voor mp3'?

Legalsounds.com

Heel goede ervaringen heb ik met legalsounds.com
Voor zover ik weet is dit een legale download site. Het werkt supersnel en heel eenvoudig. Je maakt een bedrag over, zeg 10 euro, dan heb je een account. Vervolgens kun je voor 9 DOLLARcent een nummer downloaden: snel en save, zolang je geld op je account hebt staan. Voor een album van zeg 10 nummers betaal je dus 90 dollarcent, nog geen halve euro... het is een site uit rusland, maar hebben een heel erg uitgebreide muziekbibliotheek, ook ontzettend veel nederlandse bands en zangers. Ik heb nog geen nare ervaring met deze site en ik zeg: DOEN!

groeten, Hortencia

Carmen

Carmen

07-01-2010 om 22:36

Hortencia

Voor 90 dollarcent een heel album, uit Rusland, met Nederlandse muziek. En dat zou legaal zijn? Yeah, right...

Carmen.

Carmen

Via 'downloadvergelijker' kwam ik indertijd op deze informatie die ik hieronder plak. Verder strekt mijn kennis omtrent legaal dan wel illegaal ook niet.

Wat is Legalsounds?