Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Andromeda

Andromeda

04-05-2019 om 22:41

Welke smartphone past bij mij en heeft geen ghost touching?

Twee jaar geleden kocht ik (na een draadje hier) de Moto g4 plus.Deze had veel waar ik blij mee was (sterke accu, kale android, degelijk, dual sim die ik toen nodig had). Maar: hij leed aan ghost touching. De eerste heb ik na allerlei pogingen het te fixen, geretourneerd. De tweede leek in orde, tot hij ook dit mankement ging vertonen (na een halfjaar of zo). Sindsdien zet ik de helderheid heel laag, en dan heb ik er geen last van. Zodra ik die hoger zet, is het bal op het scherm. Erg vervelend. Ik heb inmiddels gelezen dat dit relatief veel voorkomt bij Motorola.
Nu zoek ik een nieuw toestel met:
- sterke accu
- kale android
- flink geheugen en werkgeheugen
- middensegment

Het liefst koop ik een opvolger van mijn Moto (de 7+ zou het dan worden geloof ik), maar ik wil echt van dat ghost touching af. Speelt dit nog bij dit model?
Iemand een ander idee?

Inanna

Inanna

04-05-2019 om 23:35

mijn ervaring

Ik had ook de g4 plus en de ghost touch problemen, hij is er voor in reparatie geweest, toen werkte het een tijdje goed en daarna begon de ellende weer.
Ik was verder wel heel blij met mijn moto, dus ik heb de gok genomen en heb nu al een hele tijd een Moto Z2 Play en die heeft geen last van ghost touching.
Mijn dochter en moeder hebben allebei een Moto G5 en die vertonen deze kwaal ook niet.

Ad Hombre

Ad Hombre

05-05-2019 om 09:31

Z2 Play

Ik heb ook de Z2 play (hiervoor de Z play) en ik weet niet eens wat ghosting is

De Z2 play is trouwens nog moeilijk te verkrijgen. Mijn scherm is gescheurd en ik bestelde een nieuwe telefoon (dezelfde, want hij bevalt goed en kostte maar 199 EUR ex) en ik kon er maar twee bestellen in plaats van de gewenste drie.

Andromeda

Andromeda

05-05-2019 om 14:48

Z2play accu?

En hoe is de accu van de Z2Play? Mocht ik hem nog kunnen vinden dus..

Ad Hombre

Ad Hombre

05-05-2019 om 15:54

Andromeda

Dat is voor mij het grootste pluspunt, meestal gaat die twee dagen mee (hangt af van de locatie en het gebruik natuurlijk). Collega's hangen tegen het eind van de dag alweer aan de lader.

Er komt trouwens net een Z4 uit, i.t.t. de Z3 zit daar ook weer gewoon een 3.5mm plug voor een hoofdtelefoon op:

https://www.androidplanet.nl/nieuws/motorola-moto-z4-specificaties-gerucht/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.