Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Thursday Next

Thursday Next

08-06-2011 om 15:35

Welke spellen voor ds?

Onze dochter wordt 9, en krijgt een nintendo DS. Met een paar spellen natuurlijk. Maar, welke spellen zijn leuk?
Ik heb gekeken en bij een aantal spellen staat een leeftijdsindicatie van 3+. Zijn dit echt kleuter-spellen, dus waarschijnlijk niet interessant voor haar? Spellen van pokemon en van Phineas and Furb zijn ook zo geklassificeerd, terwijl die me voor oudere kinderen geschikt lijken.
Ze houdt van puzzelspellen, ontsnapping, kamers/huizen inrichten, Cafe House (van hyves) en zo. Ik denk zelf al aan the Sims en professor Layton. Wie heeft nog meer tips?

Thursday

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mario party

Favoriete spelletjes hier zijn:

Mario party (ook leuk om samen te spelen)
Playmobil ridders
Playmobil piraten
Mario kart

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ayla

ayla

08-06-2011 om 19:15

Hier

dochter haar favoriete spellen zijn die van professor layton. Ze doet ook wel eens patience of iets dergelijks. De pet shop spellen vindt ze ook wel aardig hoewel die langzamerhand wat kinderachtig beginnen te worden.

Laura's passie

Alle deeltjes waren geliefd bij dochter.

Rieke

Rieke

08-06-2011 om 21:09

Volgens mijn zoon

van 8: art academy (tekenen en schilderen), lingo, mariosonic olymische spelen.

Dochter van 9

Voornamelijk mario (zo ongeveer alle spellen vindt ze leuk daarvan) en style boutique

Zoon van 9

Scribblenauts, Bakugan, Playmobil piraten, Mario & Sonic olympische spelen.
Professor Layton heb ik zelf en zoon heeft wel eens meegekeken, maar die vindt veel van de puzzels nog erg moeilijk. Je zou hem natuurlijk kunnen kopen en dan stiekem zelf spelen

Thursday Next

Thursday Next

11-06-2011 om 17:10

Bedankt allemaal!

Er zijn leuke spellen bij, we zullen eens zien. En stiekum zelf spelen zak ook wel lukken .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.