Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ern@@tje

Ern@@tje

18-03-2014 om 08:55

Whatsapp en sms berichten "afluisteren" maw meelezen!

Zo geschrokken:
Mijn vriendin heeft mij via whatsapp en sms berichten in vertrouwen genomen en mij persoonlijk een en ander verteld, oa over het vreemd gaan van haar vriend, waar ze achter is gekomen

In verband met de afstand kunnen wij elkaar niet vaak ontmoeten, nu hadden we een afspraak gemaakt via sms of whatsapp ergens samen te lunchen.
Nu blijkt vriend dit allemaal te weten en ook dingen die zie mij heeft toevertrouwd, HOE KAN dit...wij begrijpen er niets van, en zijn beide verdrietig dat we niets meer kunnen delen met elkaar
Weet iemand het antwoord...voor ons is het een mysterie
groetjes Ern@@tje

Jasmijn

Jasmijn

18-03-2014 om 09:08

mobiel gepakt?

Heeft die vriend gewoon haar mobiel op een moment dat ze sliep gepakt en is gaan lezen? En ik ging net even voor je kijken, je kan whatsapp ook nog hacken, zie hier : www.whatsapphacken.com, misschien heeft hij zoiets gedaan?

Ern@@tje

Ern@@tje

18-03-2014 om 09:16

Wachtwoord

Nee, Jasmijn, hij kan absoluut niet in haar telefoon, ze heeft mij geschreven toen ze bij haar ouders was, en enkele uren later liet hij haar weten wat zij mij had toevertrouwd
Misschien toch gehackt?

Tijgeroog

Tijgeroog

18-03-2014 om 09:25

Nouja...

Als ik haar was zou ik op zoek gaan naar een nieuwe vriend. En voortaan kiezen voore en telefoongesprek, in plaats van sms of whatsapp app.

Ern@@tje

Ern@@tje

18-03-2014 om 09:30

kosten

Je heb gelijk tijgeroog, maar als je maar een klein inkomen hebt, is appen goedkoop, vooral als telefoon gesprekken zich niet beperken tot het babbelen over de weersvooruitzichten
Maar mijn vraag is: HOE kan dit?

Melle

Melle

18-03-2014 om 09:44

Switchen

WhatsApp afluisteren is niet zo moeilijk, maar hij moet dan wel één keer de beschikking over haar telefoon hebben gehad om dat in te stellen.

Voor de zekerheid WhatsApp vanaf nu alleen nog maar gebruiken voor normale praat, en voor de privédingen overstappen naar een andere dienst (bijv Nimbuzz of Telegram, maar er zijn er meer).

Ern@@tje

Ern@@tje

18-03-2014 om 10:22

Melle

Ook jij bedankt voor het meedenken, een andere dienst en een andere vriend

Stenna

Stenna

18-03-2014 om 21:17

misschien

had ze het bericht ook per ongeluk naar hem gestuurd, tegelijk met naar jou? Zitten jullie (jij en hij) in een zelfde "groep" misschien?

Egel

Egel

18-03-2014 om 21:49

ga gewoon door

Als ik je vriendin was zou ik nog even doorgaan op whatsapp. Ik zou precies zeggen waar het op staat, bijvoorbeeld tegen jou.
Wat een onbetrouwbare vent zeg. Ze moet eisen dat hij laat zien hoe hij haar berichten heeft gecheckt en ter plekke moet hij het eraf halen. Doet hij misschien niet, maar hoe dan ook: daarna uitmaken en ander nummer nemen (hem dat nummer nooit geven).

ik denk...

dat ik hem even zou "voeren"

ik zou

Gewoon een nieuwe simkaart kopen!
En bij telegram kan je 'beveiligd' appen.
groeten albana

richierich

richierich

14-07-2014 om 14:17

het kan wel

Het kraken van whats app is nog steeds mogelijk. Misschien niet etisch maar wel handig als je het vermoeden hebt dat een van je(meestal) oudere kinderen zaken uitspookt die niet door de beugel kunnen. Ik heb het zelf als zeer prettig ervaren. Wil je er meer over weten dan kunt u me mailen (emailadres verwijderd door Forumbeheer)

ann

ann

24-07-2014 om 17:01

aan jasmijn

heb je die link zelf al geprobeert gehad?

dat is een nep site

grts

PK

PK

07-10-2014 om 09:31

@richierich kun je mij hier meer over vertellen. je emailadres is weggehaald

.kxflhgk_

.kxflhgk_

20-11-2014 om 22:32

hacken.

De gedownloade applicaties die beweren whatsapp te kunnen hacken, zijn vaak fake, om echt berichten te kunnen onderscheppen zou er een "keylogger*" op je apparaat moeten staan, ook zou er een mogelijkheid zijn om met wireshark de pakketten die over het internet worden gestuurd te onderscheppen, maar dit lijkt me sterk aangezien de pakketten encrypted zijn.

*keylogger: virus dat alle toetsenbord activiteiten registreerd en doorstuurd naar de maker van het virus.

whatsapp hacken antwoord

Er zijn idd verschillende websites die dit aanbieden, op Google vind je een paar hackers zoals: http://hackenwhatsapp.nl , http://www.whatsapp-hacken.nl en http://wapphacken.nl/
Of ze werken weet ik niet, maar heb wel eens van iemand gehoord dat die een hacker had die werkte, maar durf niet met zekerheid te zeggen of het juist was.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.