Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tine Winkel

Tine Winkel

03-12-2018 om 16:19

whatsapp werkt niet op één laptop

Heel vreemd. Ik heb 2 laptops. Bij de ene whatsapp ik via Firefox, dat werkt uitstekend. Bij de andere whatsappte ik via Edge, werkte ook uitstekend. Tot recent. Nu zie ik alleen helemaal links van welke contacten ik berichtjes heb ontvangen (althans, de eerste 10 tekens van de naam) en ca. 8 tekens van het berichtje. Verder helemaal geen berichtinhoud (rechter deel van het scherm is dus ook blanco) en ik kan ook geen berichten typen/verzenden. Afmelden en aanmelden heb ik uiteraard al geprobeerd. Iemand nog een idee hoe ik dit, in Edge, alsnog weer aan de praat kan krijgen?

V@@s

V@@s

03-12-2018 om 19:16

als het niet meer werkt via edge

dan zet je daar toch ook een andere browser op?

Tine Winkel

Tine Winkel

03-12-2018 om 19:32

andere browser

had ik ook al bedacht, maar ik hoopte dat iemand wist hoe het met 2 muisklikken kon...

V@@s

V@@s

03-12-2018 om 19:40

een andere browser is zo gemakkelijk

veel meer dan twee klikken is dat niet denk ik

Ad Hombre

Ad Hombre

03-12-2018 om 19:55

Windows app

Er is ook een whatsapp app voor Windows. Werkt lang niet zo goed als de Telegram app, maar ja, alle schapen zitten nou eenmaal op whatsapp, dus zelfs een nerd als ik zal wel moeten. Het verlost je i.i.g. van je browserproblemen.

https://web.whatsapp.com/desktop/windows/release/x64/WhatsAppSetup.exe

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.