Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Wie heeft tips? (spelletjes kindersites 6 jaar)

Onze dochter van bijna 6 vindt het sinds kort erg leuk om spelletjes te doen op mijn computer.
Het is begonnen met spelletjes.nl (nagels lakken, opmaken etc)
Nu komt ze daardoor steeds op vreemde pagina's, er zitten ook allemaal reclame spotjes op etc.
Wie heeft er tips voor sites waar nog andere spellen opstaan?
Zonder dat je vanalles moet downloaden...
Ik hoop op wat reacties!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

12-01-2010 om 19:42

Bijvoorbeeld

Onze kinderen doen spelletjes op o.a. spele.nl speelzolder.nl Als startpagina hebben ze de startpagina voor kids. Van daaruit komen ze dan verder.

Linda99

Linda99

12-01-2010 om 22:18

Natuurlijk....

MyBee! Gemaakt o.a. door Ouders Online. Ik vind het echt een uitkomst. Je hoeft nergens op te letten en ze kunnen daarmee alleen maar sites bezoeken die geschikt zijn voor hun leeftijd. Beide dochters hebben een eigen "cockpit" en daar zitten ook andere sites in.

Als de oudste (8) beneden computert mag ze van ons op spele.nl. Ze weet dan dat ze alleen in een bepaalde categorie de spellen mag aanklikken en meer niet. Maar we houden dan wel een oogje in het zeil.

Tijgeroog

Tijgeroog

13-01-2010 om 09:47

Ja, mybee!

MyBee vindt m'n zoontje ook heel leuk. Hij is dan wel wat jonger (4,5), maar hij vindt het heel leuk om uit de startpagina zelf te zoeken wat hij wil spelen. Hij kan nu veel zelfstandiger met de computer werken. Ik blijf natuurlijk wel in de buurt, hij zit vooral zo nu en dan aan de keukentafel te spelen als ik ernaast aan het koken ben. Als alternatief voor sesamstraat kijken, ik vind het wel leuk dat er wat meer van 'm verwacht wordt dan wanneer hij televisie kijkt.

jippa

jippa

13-01-2010 om 23:07

Stardoll, kent ze die?

Mijn dochter (7) is al lange tijd gek op stardoll.com aankleedpoppen. Tegenwoordig ook spele.nl, spelletjes.nl en spellen.nl

Jesse_1

Jesse_1

14-01-2010 om 22:25

Bijvoorbeeld

http://www.ferryhalim.com/orisinal/ (allemaal 'lieve spelletjes')
spele.nl
spelletjes.nl
funnygames.nl
speeleiland.nl
http://www.snelspelen.nl/kinder.php
Altijd wel even meekijken of ze niet een verkeerd spelletjes aanklikken of doorklikken naar een andere site.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.