Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

marcella

marcella

08-12-2008 om 19:30

Wie weet een simpel nintendo ds spelletje?

Hoi, ons zoontje (7) heeft een nintendo ds (niet de light versie) gekregen. Met een race spel erbij. Hij zit dit nu vaak te doen maar we merken dat dit veel stress bij hem geeft. En het is al zo'n drukke tijd voor hem.
Hij is heel erg gevoelig.
Beetje stomme vraag misschien maar weet iemand hier een lekker simpel nintendo ds spelletje?? Waar hij misschien iets minder opgefokt door wordt.
Ik ben er nog niet zo bekend mee allemaal..

Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

08-12-2008 om 20:00

Paar

cooking mama heet het geloof ik, dan moet je koken, erg grappig.
Je hebt ook Dora en Bob de Bouwer maar da s misschien wel erg kinderachtig
Ook hebben we hier Ariel....hoe heet die film? zeemeermin.
En SuperMario.
Jongen van 6 en meisje 3.
Maar goed al die spelletjes behalve voor de hele kleintjes gaan om winnen of snelheid en daar zal ie opgefokt van raken....denk ik...

Moes

Moes

08-12-2008 om 20:44

Op ool staan prachtige recensies, en ongevraagde tips

http://www.ouders.nl/mgam2008-okt.htm

http://www.ouders.nl/o_softwa.htm

Wij hebben nu net Playmobil Piraten gekocht (online in een winkel) en dat is inderdaad geweldig. Veel te doen, weinig stress (bij zoon van 7 1/2). Hij speelt ook veel met Mario Party en Mario Kart. En/maar er zijn (en wij hebben) ook spelletjes van Winnie de Pooh, Sneeuwwitje, etcetera. En het is goed om (bijvoorbeeld met de eierwekker) een tijdlimiet in te stellen (bijvoorbeeld een half uur). Als de bel dan gaat, krijg je waarschijnlijk boosheid en stress. Heel duidelijk vasthouden aan: het stopt nu, niet meteen iets anders aanbieden, laat het er maar even uitkomen, en dan gaat-ie ongetwijfeld iets anders doen. Bij ons werkt dit goed, zeker als ik merk dat dat stresslevel 'ongemerkt' weer opbouwt. Ik doe dit met alle computerachtige dingen en/maar soms ook met TV kijken. Het gaat om de afwisseling, heb ik gemerkt, dán is de stress het minst. Ik realiseer me: dit zijn ongevraagde tips. Hopelijk heb je er toch iets aan. Groeten van Moes.

MarleenTY

MarleenTY

09-12-2008 om 09:41

Tim de politieman of brandweerman

Deze hebben mijn kinderen er laatst opgezet en het ziet er heel leuk en kleurrijk uit. Het leek mij een simpel spelletje, maar mijn kinderen van 10 en 12 vinden het erg grappig. Wellicht een idee?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.