Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ely

Ely

27-11-2016 om 23:25

Wii voor zes jarig meisje?

Onze middelste van zes mag een wat duurder cadeau (lang verhaal, doet er ff niet toe) en we denken aan een Wii. Nooit zoiets gehad, oudste heeft er nooit eentje gewild. Dus ik kan wel wat tips gebruiken

We denken aan tweedehands, in het kader van waarom ook niet?
Ze houdt van dansen, is aardig sportief en beweeglijk, zit eigenlijk zelden stil met een puzzel of pop oid. Houdt van dieren en diertjes.

Jongste is denk ik nog te jong om nu rekening mee te houden en oudste en wijzelf willen wel iets met sport erop kunnen doen, denk ik.
Hebben jullie tips en suggesties?
Dank alvast!

Inanna

Inanna

28-11-2016 om 11:24

ja leuk

Wij hebben de wii ruim 7 jaar geleden gekocht en er wordt nog steeds mee gespeeld.
Je hebt Just Dance, dan dans je mee met de poppetjes op het scherm (ook volop op youtube te zien), Wii sports is leuk, wii sports resort vonden ze hier nog leuker, wii fit plus, met het balance board doet het hier ook goed.
Verder speelt dochter Skylanders en zoon speelt Guitar Hero.
Spellen zijn niet heel goedkoop, maar wel goed tweedehands verkrijgbaar.

dc

dc

28-11-2016 om 18:34

Mijn dochter van 6 speelt er regelmatig mee. Ook veel Wii sports resort.

Marjoleine64

Marjoleine64

28-11-2016 om 23:03

Ongebruikt

De onze staat al heel lang ongebruikt in de kast. Met balance board. Als je interesse hebt kan je hem zo overnemen. Stuur maar een mailtje naar mijnnick op hotmail.com

Ely

Ely

29-11-2016 om 13:06 Topicstarter

Dank allen en Marjoleine

Marjoleind: wat een leuk aanbod! Ik ga ff status opvragen bij mijn zus, die was ook iets aan t regelen. Anders heb ik er opeens twee dalijk haha

Anderen, dank voor de input, wij zijn 'om'

Mariadevries

Mariadevries

29-11-2016 om 13:23

Digitaal

o

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.