Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ans

Ans

19-10-2011 om 10:13

Wii xbox ps3

Ik heb een meisje van 10 een jongen van 8 en geen spelcomputer. Ze komen bij andere mensen thuis die een wii hebben en 1 heeft er een ps3. Wat kunnen we nu kopen voor beide? De xbox plus kinect of de wii of toch een ps3. Ik kom er niet uit en verdwaal steeds op internet. In winkels vraag ik ook wel eens maar kom ik er ook niet uit, de kinderen zelf weten het niet bij de meeste mensen er maar even gespeeld mee mag worden. Ik vermoed dat mijn zoon hem het meest gaat gebruiken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ans

Ans

19-10-2011 om 10:34

Psp e1000

en nu ben ik alweer verdwaald en kom ik uit bij pspe1000. Kan je deze aansluiten op tv? Ik begrijp al die specificaties echt niet, zegt me niets. Ik ben nog van een andere eeuw.

Waarom?

Waarom wil je een spelcomputer? Vind je dat het "gewoon" erbij hoort tegenwoordig of vragen je kinderen erom? In het eerste geval: niet doen. Je kunt prima groot worden zonder spelcomputer in huis . In het tweede geval: wat willen je kinderen? Als zij regelmatig bij anderen met een spelcomputer spelen, weten ze vast welke ze het leukst vinden. Volgens mij ontlopen ze elkaar niet zoveel - de meeste spelletjes zijn voor alle varianten te vinden. Bij volwassenen is de Wii populair, met name omdat je er fitnessspellen en -accessoires bij hebt.
Verder: in je eerste berichtje heb je het over een "grote" spelcomputer, die je inderdaad op tv aansluit en waar aparte (soms draadloze) afstandsbedieningen/controllers bij horen. In je 2e berichtje heb je het over een kleine draagbare spelcomputer, de psp is net zoiets als een nintendo ds. Deze hebben een klein beeldschermpje en gebruik je dus zonder tv.
Als je uiteindelijk besluit iets aan te schaffen, zoek dan een tweedehands via markplaats. Veel goedkoper, en vaak krijg je er een flink aantal spellen gratis bij (nieuwe spellen kosten al gauw 20-40 euro per stuk....).

Ans

Ans

20-10-2011 om 11:24

Kinderen

Kinderen gevraagd en bedankt voor de opmerking over mario want ik realiseerde me niet dat mario de keuze beperkt. Beide willen een xbox met kinect en dan vooral het kinect gedeelte. Nu kennen ze mensen met wii's en 1 met playstation en helemaal niemand met xbox en al helemaal niet met kinect. Kennen ze alleen van de tv en van de gamewinkels waar ze de kinect uitgeprobeerd hebben. Is er iemand die dit heeft en kan vertellen of het bij hen bevalt of niet?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.